Gå til innhold

Skal kjøpe nytt fra Cholorcase. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på ett kabinett fra Cholorcase i camo rett og slett fordi jeg synes det er tøft.

1.jpg

Er det noen som har det selv og kan fortelle meg hvordan det er innenfor? Med tanke på montering inn og ut av kort og komponeneter, plass til disker og vifter osv...

Har lest specs'en på kabinettet og det ser jo romslig nok ut, men man vet jo aldri om det er trangt å jobbe i og vanskelig å montere ting.

Har fra før ett Cheiftec som jeg er strålende fornøyd med da det er romslig og gode løsninger med tanke på å ta vekk brønner mens man jobber osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ca to år siden jeg kjøpe Chieftec-kabinettet, så jeg finner ikke akkurat ut hva modellen heter. Den er ike å finne på hverken microplex eller komplett.

Dog antar jeg at det nærmeste du kommer av nye modeller er Chieftec Dragon midi-tower. Det er altså ett par år gammelt midi-tower.

Jeg er meget fornøyd. Brønnene til harddisker og floppys kan hektes av med en quick-lock. Gjør det veldig enkelt å komme til når man feks skal sette i ett nytt kort eller lignende. God plass til store ekstra-komponenter og lett på åpne i side-døra.

Det er dog ett vanlig kjedelig grå-hvitt kabinett uten de helt store fancy greiene, men kan vel heller anses som en god arbeidshest med god plass og gjennomtenkt funksjonalitet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...