wil Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hei. jeg har prøvd endel Antivirusprogrammer og Brannmurer også for den sags skyld og har brukt Norton mest. sist nå brukte jeg Norton 2005, så tenkte jeg at jeg skulle prøve Panda Plantinum Internet Security 2005. dette synes jeg funker fint. har ikke noe å utsette på programmet, men en ting. når jeg skanner maskina med Panda så fant den virus som ikke Norton fant, riktignok var det ikke noen farlige, men det var virus. en ting til som jeg setter spørsmålstegn ved er at Panda Internet Security skanner flere filer enn det Norton gjør. Panda skanna over 700.000 filer, mens Norton skanna rundt 500.000 filer eller noe. hva gjør Panda som ikke Norton gjør? synes det er litt rart jeg at Panda skanner så mange flere filer enn det Norton gjør. nå skal det sies at Panda også skanner for spyware samtidig som den skanner for virus, men allikevel. ser også at selv om Panda skanner flere filer enn det Norton gjør så skanner også Panda maskina kjappere enn det Norton gjør. har også en annen ting å si: NOD32 skanner maskina utrolig kjapt ser jeg, erfarte det sist når jeg hadde NOD32 sist på mi Windows2k3 installasjon, men den skanna ikke så mange filer som det Norton og Panda gjør igjen. jeg lurer på hva som er forskjellen på disse. hva legger f. eks disse 3 antivirus programmene vekt på? Håper på mange svar. Lenke til kommentar
gresh Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det at Nod32 scanner færre filer enn de andre antivirusprogrammene du har testet skyldes at Nod32 på standard innstillinger bare scanner et utvalg av filtyper. Guide til sikrere oppsett av Nod32 Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 ok. takk for et hyggelig svar. da vet jeg det siden at jeg nå tester Panda Internet Security 2005 fortiden så tror jeg kommer til å holde meg til denne en stund til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå