Bytex Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har dere merket at Windows Update laster ned sinnssvakt sakte for tida? Var sånn sist jeg la inn XP for noen uker siden også (har bytta ut all innmaten i PC'n min, så idag var det reinstall pånytt). Ser jo ikke transfer rate, men det går veeeeeldig sirup. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg hadde iallefall problemer med Windows Update igår. Den startet (Automatisk nedlastning), men så sluttet den igjen. Slik pågikk det noen ganger, men til slutt klarte den å laste ned alle oppdateringene. (W2K Pro). Klarte heller ikke åpne Windows Update siden. Mulig Microsoft sliter litt mer serverene sine i Norge. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hei. jeg kjørte Windows Update senest i dag i Windows 2000 Pro Eng og da gikk det ikke treigt. kanskje det kan ha noe med at jeg laster oppdateringer fra den amerikanske serveren til Micrososft? jeg har Engelsk/Amerikansk versjon av Windows 2000. det gikk heller ikke noe treigt når jeg kjørte Windows Update i Windows XP Pro Eng. kan hende det er den/de norske serverne til Microsoft som er overbelasta. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=431718 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå