LarsP Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Fant ingen lignende tråd så jeg prøver meg. Tenkte det ville ha vært en god idè med en tråd som samlet store og små begivenheter rundt om i hele Norge. Det kan være alt fra store konserter i Oslo Spektrum til små opptredener på lokale cafèer. Kanskje vi snakkes på en konsert i nær fremtid? Kan starte jeg da: BLITZKRIEG 3 TOUR 2005 Hvor: Trondheim - BLÆST Når: 21. September Hvem Spiller: Anorexia Nervosa Rotting Christ Vader Divine Empire Link: Zone Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 BLITZKRIEG 3 TOUR 2005 Hvem Spiller: Anorexia Nervosa Rotting Christ Vader Divine Empire Den skulle jeg egentlig på! ...men så var det jo selvfølgelig aldersgrense. Det serveres jo faen ikke alkohol på Betong (Oslo)engang, jo. Ikke anderledes enn det gjøres i spektrum. Jeg hater når band setter aldersgrense. Jaja, det er jo bare de selv som mister fans og konsertdeltakere. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 For aa gaa litt off topic, viss det er populaert band saa drar de nok folk uansett... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 For aa gaa litt off topic, viss det er populaert band saa drar de nok folk uansett... Vanskelig å gå på en konsert man ikke har hørt om. Jeg for en har ikke full oversikt over hva som finnes av konserter i ganske land. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 For aa gaa litt off topic, viss det er populaert band saa drar de nok folk uansett... Hvis det der var rettet mot meg, så skrev jeg ikke at de ville miste alle fansene/konsertdeltakerne. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Nei. Men jeg mente at - det driter i det sikkert... Er ikke sikkert de vil ha fans under den aldersgruppen sant... Og det vet det blir fult uansett.. (Populaere band) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vanskelig å gå på en konsert man ikke har hørt om. Hvorfor det? Man kan oppdage mange bra band på den måten... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vanskelig å gå på en konsert man ikke har hørt om. Hvorfor det? Man kan oppdage mange bra band på den måten... :!: Les setningen ein gang til du. =P Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 U2 - Vertigo//2005 Tour Hvor: Oslo Spektrum (Valle Hovin (?)) Når: 27. Juli Hvem Spiller: U2 Link: Info Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hole In The Sky Hvor: Bergen - Garage og USF Verftet Når: 24. - 27. August Hvem Spiller: Bömbers Manngard Malsain Sodom Blood Red Throne Ragnarok Sahg Vesen Sulphur Opeth Anathema Enslaved Gehenna High on Fire Lamented Souls Obituary Nile Behemoth Taake Audiopain Tsjuder Link: HITS Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hole in the sky er konge festival. Kjem nok til å bli sjukt bra i år og. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow! Sykt mye bra på Hole in the Sky! 18-års aldersgrense? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow! Sykt mye bra på Hole in the Sky! 18-års aldersgrense? Ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Wow! Sykt mye bra på Hole in the Sky! 18-års aldersgrense? Heldigvis. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Morsomt å avtjene førstegangstjeneste på den tiden.. Kunne virkelig ha tenkt meg å dratt på HITS i år. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Wow! Sykt mye bra på Hole in the Sky! 18-års aldersgrense? Heldigvis. Om et år så er jeg vel enig med deg Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva: FightClub'05 FINALE Hvor: Garage, Oslo Når: 23. juni, Kl.21 Hvem Spiller: Grand Cafe vs. Lukas Kasha Link: Grand Cafe Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Satyricon Spiller på øya festivalen på fredagen, tror det er den 11. koster 425kr for dags pass, 1100kr for festival pass. se her for program på øya festivalen: http://www.oyafestivalen.no/vis.php?f=program.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå