allyse Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Jeg brukte Partition Magic 7 til å endre litt på HDDoppsettet, men da av en eller annen grunn restarta maskinen seg mens den holdte på med ett eller annet windows update tull (jeg hadde ikke satt det på) Jeg mistet to partisjoner! Når jeg startet P.M igjen står det jeg har fått en feil osv. og om det skal søke etter mistet partisjoninfo. Jeg trykker JA, og maskinen begynner å søke. Etter ca. 2 minutter låser programmet seg, og det er bare å lukke det ned. Har prøvd omstart, osv. men ingenting får det til å søke etter HDD'ene. Er det noen annen måte å få HDD'ene fram på? (uten å miste innholdet) Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Sorry, jeg har gjort det samme og prøvd en haug av ting for å redde partisjonen. Prøvde bl.a Lost & found og Norton Ghost. Ingenting har funka og jeg har måtte slette den tapte partisjonen. Når du bruker PM må du bruke diskettene og gjøre det i dos.... Life is a bitch... Lenke til kommentar
faidroz Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Det samme skjedde meg. Jeg holdt på i flere timer og til slutt greide jeg å knekke jævelen. Det var masse bråk og jeg måtte reinstallere OS til slutt. Men jeg fikk nå reddet alle dataene mine. Jeg husker ikke helt hvordan jeg greidde å få det til. Tror jeg brukte en kombinasjon av XP-CD (i resque-modus) og DOS. Jeg kom til konklusjonen at tid er det mest effektive våpenet mot denslags problemer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Hvor finner jeg PM7 ? Fullversjon helst.. demoen går ikkje ann å endre en dritt på ;( Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Morpheus^, det er ikkje lov med warez på dette forumet. Om nokon nevner kvar ein kan få tak i warez, vert denne tråden sletta. Lenke til kommentar
sickboy22 Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Lurer også på hvordan man løser en slik floke.. Hadde samme dritt problem her om dagen, endte med at jeg formaterte på nytt og mistet all data :sad: Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Backups, backups og backups. :smile: [ Denne Melding var redigert av: killerost på 2001-11-28 13:29 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jeg mista alt en dag jeg også.. Hadde backup av allt boretsett fra de 6,5 gigaene med mp3 jeg hadde. Jævelig dritt!!!! Det ente med at jeg kjørte fdisk. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Jeg klarte å få fram partisjonene igjen. Den ene kom fram som FAT, mens den andre kom fram som Xenix BBT, jeg klarer ikke å sette stasjonsbokstav til den. Hvordan kan jeg klare å komme inn på den partisjonen? Jeg trenger VIRKERLIG å komme inn på den partisjonen. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 PM7 har kræsja hver gang hos meg.... PM6 derimot funker fett... Så hvorfor ikke bruke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå