Gå til innhold

Partition Magic 7

Anbefalte innlegg

Jeg brukte Partition Magic 7 til å endre litt på HDDoppsettet, men da av en eller annen grunn restarta maskinen seg mens den holdte på med ett eller annet windows update tull (jeg hadde ikke satt det på) Jeg mistet to partisjoner! Når jeg startet P.M igjen står det jeg har fått en feil osv. og om det skal søke etter mistet partisjoninfo. Jeg trykker JA, og maskinen begynner å søke. Etter ca. 2 minutter låser programmet seg, og det er bare å lukke det ned. Har prøvd omstart, osv. men ingenting får det til å søke etter HDD'ene. Er det noen annen måte å få HDD'ene fram på? (uten å miste innholdet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, jeg har gjort det samme og prøvd en haug av ting for å redde partisjonen. Prøvde bl.a Lost & found og Norton Ghost. Ingenting har funka og jeg har måtte slette den tapte partisjonen.

Når du bruker PM må du bruke diskettene og gjøre det i dos....

Life is a bitch...

Lenke til kommentar

Det samme skjedde meg. Jeg holdt på i flere timer og til slutt greide jeg å knekke jævelen. Det var masse bråk og jeg måtte reinstallere OS til slutt. Men jeg fikk nå reddet alle dataene mine. Jeg husker ikke helt hvordan jeg greidde å få det til. Tror jeg brukte en kombinasjon av XP-CD (i resque-modus) og DOS. Jeg kom til konklusjonen at tid er det mest effektive våpenet mot denslags problemer.

Lenke til kommentar

Jeg klarte å få fram partisjonene igjen. Den ene kom fram som FAT, mens den andre kom fram som Xenix BBT, jeg klarer ikke å sette stasjonsbokstav til den. Hvordan kan jeg klare å komme inn på den partisjonen? Jeg trenger VIRKERLIG å komme inn på den partisjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...