Rampelyset Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Hei. Trenger en ryggsekk til min bærbare. Den har skjerm av størrelse 15.4" WXGA. Når jeg kikker i nettbutikkene er det 14" og 15" det går i. Hvilken størrelse må jeg kjøpe for at den skal passe til min widescreen? Endret 19. juni 2005 av Redman100 Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Du kan jo fortelle hvilken pc det er så man kan finne ut målene på det. Du kan jo ta en titt på Komplett, Netshop, nBags eller Dell. Har selv en Dell XPS-sekk som passer til 17" (har Dell Inspiron 9300). Hadde en Targus Sport Deluxe-sekk fra Komplett før, men den ble litt trang med den store pc-en min. Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Det gjelder en HP Pavilion dv4073EA Har kikket rundt på de ulike nettbutikkene. Er mye forskjellig å velge mellom, men jeg vet ikke hvilke jeg kan bruke til min da det er dette med widescreenformatet jeg lurer på om er litt spesielt...? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 35,84 cm (B) x 25,80 cm (L) x 3,35 cm (min) / 4,24 cm (maks) (H) Bør ikke være noe problem å finne en sekk som passer, men trenger du mye plass til bøker og andre ting? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, det kommer nok til å bli en del bøker. Sekken skal brukes daglig frem og tilbake til skole. Dvs. både bøker og sekk. Så må nok ha noe som kan romme en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå