TiP3X Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Når jeg stopper bilen/skrur av tenningen, kommer det en ulyd fra høyttalerne (slags smell). Jeg har 2stk 4ch forsterkere. den ene brokoblet på 2 subbere og den andre på frontsett og hatthøytalere. Begge forsterkerne har hver sine 21mm strøm og jord kabler og hver sine signalkabler. Smeller ikke i subberne, bare i front og hatthøyttalerne. Kan dette skade høyttaler eller forsterker? Noen som har råd til feilsøking? eller veit hva som er galt? Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Skru av forsterkern før du skrur av tenninga... Jeg har egen knapp til remote til forsterkerne. Lenke til kommentar
TiP3X Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ja det går ann det, men skulle gjerne funnet ut hva problemet er siden det ikke kom sånn lyd før... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Potensialforskjell i jordingen til forsterkeren og spilleren din gjør dette.. Få ordnet en skikkelig jording til spiller og forsterker. Er du heldig er ikke spilleren din ødelagt, og problemet vil forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå