TettSpaden Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg vurderer å kjøpe meg ett spill først og fremst for multiplayer over internett, Helst action, men eventuelt også rollespill/strategi.. noen som har noen å anbefale? Har du noen spill for salg? send meg en epost [email protected] Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 NWN er og anbefale,,MEGET underholdende Lenke til kommentar
steinih Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Skal du ha action er Soldier Of Fortune 2 å anbefalle /steinih :smile: Lenke til kommentar
Loc Rock Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Warcraft 3 og Starcraft.. :wink: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Noen action-anbefalinger: -Global Operations -Tactical Ops: Assault On Terror -Half Life...og så laster du ned Day Of Defeat 3.0! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Kan vel også anbefale Medal Of Honor. Dette kan vel egentlig berre anbefales viss dere er mange som skal spille i multiplayer. Viss du skal spille mot tilfeldige andre over nettet så er dette eit meget bra spill. Berre at det er store baner! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hva med Unreal Tournament. Mener å ha sett spillet for 99 kroner på Posten (jepp, merkelig nok selger de nå spill, dvd og mobiltelefoner). Spilte endel Tribes2, og så dette for 69 kroner ett eller annet sted også. Når det gjelder nyere spill så tror jeg UT2003 blir bra. Også Battlefield1942. Strategi. Endel skryter av Warcraft3, men jeg likte det ikke (for liten oversikt). Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 HVA ?! Synes du WarCraft III var dårlig ?! omfg FFS ROFLMAO !! hehe kødda.. men seriøst du kan da ikke synes det var dårlig ? det er det beste spillet jeg noen gang har spilt.. jeg kjøpte det her om dagen og er avhngig allerede.. Noen som vet hvor jeg kan lese masse om spillet ? trenger noe å underholde meg med på jobb øttø :razz: hihi hjertelig! -Fr3dr1k Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 har du god nok datamaskin så vent på UT2003, hvis ikke...warcraft er absolutt et spill å vurdere :smile: Lenke til kommentar
LIA Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Gå for spillet til America`s Army, Army Operations. Det er et spill som kommer til å ta av. Det er utrolig bra grafikk, lyd og realisme. De har sluppet en slags beta, som de gir ut nye patcher til etterhvert. Det beste av alt...det er gratis! Gå til americasarmy.com og last ned!! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Counter-Strike. Kjøp Half-Life, du får det billig de fleste steder nå. Deretter går du til http://www.counter-strike.net og laster ned siste versjon. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 12:51, Fredrik^- skrev:HVA ?! Synes du WarCraft III var dårlig ?! omfg FFS ROFLMAO !! hehe kødda.. men seriøst du kan da ikke synes det var dårlig ? det er det beste spillet jeg noen gang har spilt.. jeg kjøpte det her om dagen og er avhngig allerede.. Noen som vet hvor jeg kan lese masse om spillet ? trenger noe å underholde meg med på jobb øttø :razz:hihi hjertelig! -Fr3dr1k Offtopic: Vel, jeg sa ikke at spillet var dårlig, men de har ikke gjort så veldig mye nytt. Noen ting jeg virkelig savner er å kunne ha mer enn 12 enheter i en gruppe og det å kunne ha mye større oversikt over brettet. Slik det er nå så ser du ikke mer enn hva du gjorde i Starcraft eller Warcraft II. Og for en som er vant til å "pumpe" ut store hærer for å vinne så er det blitt kjedelig. Jeg er nok ikke så veldig strategisk anlagt at dette passer meg. Mulig jeg kikker på det en dag det regner og jeg ikke har noe annet å gjøre. ------- UsArmy spillet er ikke så bra. En av ulempene er at det er vanskelig å komme seg inn på en server. Og det er vel ikke akkurat så veldig mange brett å spille på. Anbefaler også CS, selv om det kan være litt frustrerende å spille som newbie. Når jeg spiller LAN på jobben så gjør jeg det rimelig bra, men på en av de mange serverene på nettet blir jeg veldig fort most. Heldig hvis jeg får avfyrt ett magasin før jeg blir drept :wink: _________________ Your average ShitHead in Norway www.oesolberg.com [ Denne Melding var redigert av: ShitHead_No på 2002-07-24 14:49 ] Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Om jeg skulle ha anbefalt et multiplayer spill... ville jeg på det varmeste anbefale Soldier of Fortune 2: double Helix... råbra spør du meg.. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Kjøp deg et onlinespill du.... eks: Star Wars Galaxies når det kommer. :smile: Lenke til kommentar
milamber Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 SWG JAAAAAA!!! Det kan bli kjempemoro. Jeg anbefaler deg det spillet jeg også :smile: Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Tribes2 jah! Det er genialt! Litt vanskelig i begynnelsen men se på det som en utfordring og ikke gi opp, finn en server med få folk (helst dårlige til å begynne med) Et annet spill som ingen andre har nevnt er Return to Castle Wolfenstein, er litt bra det og, og hvis du har lyst å prøve alt som spilles må men jo selvfølgelig ikke glemme Quake 3: Team Arena.., ellers er jo alt av multiplayer-spill sagt fra før her.. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Soldier of Fortune 2 er konge! Lenke til kommentar
Alemorte Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Hva med Hidden & Dangerous DeLuxe edition da? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 shithead_no...us army ikke godt? Jeg kommer lett inn på servere. du må bare være godkjent for de som du skal inn på. dessuten...få baner? det er ideen at du skal kjenne banene slik at du skal kunne fungere taktisk som et lag, ikke springe rundt overalt og fyre avgårde...genialt mp spill...blir bedre når fullversjonen av det blir released. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå