phelos Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Skulle koble til min nye SATA disk idag. Etter å bare koblet den til, skrudd på pc'en så får jeg beskjed om at bios har lastet inn setup defaults. Min Barton 2500+ kjører nå på 1100MHz og jeg kommer ikke inn i bios. Trykker på DEL for å komme inn men da blir skjermen bare svart og virker som den prøver å skifte oppløsning hele tiden uten jeg er noe nærmere biosen. Noen som har tips til hva som er galt? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Prøv og Clear CMOS, ta ut det lille klokke batteriet på hovedkorte og vent 15 min med å sette det inn igjen! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Prøv og Clear CMOS, ta ut det lille klokke batteriet på hovedkorte og vent 15 min med å sette det inn igjen! BEKLAGER DOBBEL POST, MEN FIKK OPP FEIL MELDING OM FOR MYE TRAFIKK PÅ SERVER OG POSTET PÅ NYTT! Endret 19. juni 2005 av chills Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Sjekk om noen taster i tastaturet har hengt seg opp om clear CMOS ikke hjelper. chills: Trykk på "report"-knappen og be en moderator fjerne dobbelposten. Lenke til kommentar
phelos Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Takk for svar folkens. Løsningen var å nappe ut s-video kabelen.. Lenke til kommentar
phelos Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Nå funker s-ata disken også. Lagde en xp slipstream med drivere til disken og skjermkortet integrert.. 181mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå