Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Butikk der man reparerer min selvbygde data?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har masse problemer med min egenbygde data! Så nå gidder jeg ikke prøve og reparere den selv lenger...

Så jeg lurer på om noen vet om et sted jeg kan levere inn dataen, så noen kan reparere den får meg?

Blir takknemlig hvis noen kommer med gode svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med overhengende fare for å virke fornærmende, vil jeg bare si at du kan helt sikkert få hjelp nok til å løse problemene dine her på forumet... Men! Det krever at du legger litt mer arbeid i å forklare hvilke problemer du har, hvordan de utarter seg (hva skjer), hvilke komponenter du har, hvilken ISP du har, og hva du har prøvd å gjøre for å rette problemene. Jeg har lest gjennom de postene dine, og ut av det så skjønner jeg:

-Du har fått PC til konf'en

-Du har hatt problemer med signalet til skjermen

-Du har hatt nettverksproblemer

-Du har en irriterende melding i oppstart

-Du har problemer med å bruke steam og ares

-Du er en liten pirat :p

Er det fortsatt steam du sliter med?

Felles for de fleste postene dine er at du gir dårlig forklaring når du spør. Dette gjør at mange oversér eller ikke forstår innlegget ditt. Legg litt arbeid i å hjelpe oss med å hjelpe deg! Det er ikke nødvendig å bruke penger på problemer kan løses med tastetrykk. Jeg har selv ofte hatt lyst til å bare "levere inn dritten", men har som reglel fått løst dem vha. tipsene til lockness og chills samt en del tålmodighet.

Hvis du fortsatt vil levere inn dritten, så pleier det som regel å være pc verksteder de fleste plasser i norge. Nå vet ikke jeg hvor du bor så da blir det litt vanskelig å si akkurat hvilket verksted du kan bruke. Du kan se på rubrikkannonsene i avisene de siste dagene, kan hende det står noe der.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...