Bjarnez Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Noen som vet om et enkelt program som kan legge passord på filer og mapper?? Går det an å gjøre dette i windows (hvis du ser bort fra passord mellom brukere)?? Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Glemte forresten å si at jeg kjører XP. PS: For de som kjører 98->, finnes det et prog som heter magic folder. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Zippe og legge på passord. Det funker jo nesten som egne mapper i XP. Bare et forslag... Lenke til kommentar
Felix_ Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har brukt et program som heter FolderGuard, det funka greit... jeg fant det på http://www.pcworld.no i filguiden! Har ikke prøvd det med xp da... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg må si meg skuffet over folder-guard, lette etter et prog som la passord på mapper uten å bytte bruker, men det fant jeg ikke med FG (mulig jeg bare ikke skjønte hvordan) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg vil anbefale "Secret Folders". Du kan sjule mappene så folk ikke finner dem, eller bare nekte adgang til dem. Veldig effektivt... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Secret folders fu**a opp maskina mi. og gav meg BSOD; så det prog'et får ingen tillit fra meg lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå