beji Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 heisann jeg vurderer å kjøpe denne skjermkortkjøler hva vil jeg kunne oppnå med mitt Ati Radeon 9600se mitt skjermkort er d noen vits å gjøre dette vil jeg få noe igjen for det? hvor mye vil d si på ytelsen?? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hmm, ja, jeg har ASUS radeon 9600 xt, jeg har nesten den samme bare jeg har ATI scilencer 2... du har asus kort ja, asus har noen spesielle viftekontakter, så du må klippe den gamle lednigen å lodde den på den nye kjøleren for å få den til å passe. det er ulempen, men den kjøler bra, og er kjempe rolig for all del bare spør om det er noe som er uklart, eller noe mer du lurer på... GL Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har ikke det kortet 64bits minnebuss? i så fall er det ikke mye ytelse og hente ut av det. Bruk heller pengene til et bedre kort Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 jeg bestillte nettop GF6800 le, for å softmodde d, ikke pga ytelse ol. fra mitt 9600 xt, men pga. at HK'et mitt og 9600 xt ikke"går sammen", må ha på agp 4x osv... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) jeg bestillte nettop GF6800 le, for å softmodde d, ikke pga ytelse ol. fra mitt 9600 xt, men pga. at HK'et mitt og 9600 xt ikke"går sammen", må ha på agp 4x osv... liker du ikke lodding, ikke kjøp denne kjøleren, pga ditt ASUS kort sorry, dobbelpost, HW hadde "mye trafikk" så den ble av en eller annen grunn postet 2 ganger Endret 19. juni 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har ikke det kortet 64bits minnebuss?.... Stemmer. Lite å hente på klokking her. Link som viser 64bit. Kjøp heller ett brukt kort eller følg med på f.eks. komplett sin demovare-avdeling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå