Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg er 16 år nå, 179 høy og veier 58 kg. Musklene mine er ikke mye å skryte av, og jeg skulle gjrne ha gått litt opp i vekt og samtidig få litt mer muskler. Jeg trener ca 11 ganger i uka, fotball og svømming. Hva kan jeg gjøre for å gå opp i vekt og få mer muskler? Protenipulver? Hjelper det meg i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Står i samme sitasjon som trådstarter, bare at jeg veier cirka 2-3 kilo mindre...Kom med forslag Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg trener ca 11 ganger i uka, fotball og svømming. Rart at du ikke er en muskelbunt... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg trener ca 11 ganger i uka, fotball og svømming. Rart at du ikke er en muskelbunt... Alle er ikke født sånn Har alltid vært tynn og muskelfri, hadde vært greit med litt mer muskler på kroppen Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Heldig du var nå da Jeg driver faktisk med egendistrubusjon av slike saker.. Har prøvd meg mye med proteinpulver og formulatabletter, og har med dette muligheten til å gå opp i vekt, bli litt større osv.. bare PM meg for mer info om du lurer på noe.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 spise masse, evt. protein pulver. Men mest av alt, bytte treningsrutiner. Tren mer styrke... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Med det opplegget du har nå er det ikke særlig plass til noe veldig aktivitet med vekter. Det eneste du kan gjøre er å spise som faen og håpe på at kroppen responderer med muskelvekst på svømming og fotball (Ikke veldig mye å satse på) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg trener styrke en gang i blant også Vet at det ikke her mye å satse på, men jeg syntes at det er gøy å trene, og spesielt se hvilke resultater det får Jeg føler jeg spiser ganske mye, tar tran o.l men det hjelper vel lite i denne sammenhengen Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Går ut ifra at trådstarter har en Ectomorph kroppsbygning, prøv denne siden. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Enkelt og greit, kutt ut en del av den kondisjonstreninga di og begynn på helsestudio (3 ganger i uka), begynn å tren styrke. Og viktigst av alt, spis alt du kommer over, sunt eller usunt. Da blir du nok større gutt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Proteinfabrikken har vel stoffer for vektøkning som er trygge og ta http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1846 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå