Midnight_walker Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 New Jersey for aa vaere eksakt! Vi dro kl. 07.00 paa morran og ente opp i New Jersey kl 07.00 norsk tid! 24 timer i strekk paa tur! Gjett om jeg var trott... Det er deilig aa endelig vere her! Dette er forste dagen, saa jeg har 11 dager igjen! Ville bare hilse fra folket her! Jeg kommer til aa stikke innom forumet igjen naar jeg faar tid!! Beklager fucka tastatur! Hilsen Simen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Haha! Genialt! :!: Har alltid hatt lyst til å dra til USA Helst Minnesota eller New York Grattis, Simen aka. Midnight Walker Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg er i USA om et år Kos deg den tiden du er der Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Takk I dag var jeg paa et enormt kjopesenter! Kjopte noen t-skjorter, Metal Gear Solid-Tegneserie, The Simpsons-poster, var innom EB-Games osv. I gaar spiste vi paa KFC (Kentucky Fried Chicken)! Faen meg nydelig! Vi bor hos noen spinnville familiemedlemmer (som bor der), de krangler hele tida, litt slitsomt noen ganger, men... Anbefaler alle en tur til Amerika en eller annen gang i livet! Det er nydelig! Hilsen Simen Endret 22. juni 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg er ogsaa i USA! Er i Chicago naa, men har vaert i New Jersey jeg aa og besokt noe familie... Var der for 3 dager siden... Er naa i Chicago. Jeg og faren min kjorer en Ford Mustang 2005 paa tvers av hele USA. Digg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Dritdigg da!! Begynner aa savne gitaren min! Motte faktisk en utrolig hyggelig fyr som spiller gitar! Skal til han paa onsdag (langt-borte-familie)! Det er mange classic rock-folk her! Digg! Hilsen Simen Lenke til kommentar
amarios Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 *mimre tilbake når jeg selv var i canada og usa i 2mnd.* Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Får du ha det morsomt! Har altid hatt lyst til å dra til USA, vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå