Gå til innhold

Er Battlefield 2 lansert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Støtt et såpass bra spill. Kjøp BF2 når det kommer i butikkene!

Ser ikke helt poenget i å laste det ned. Enspillerdelen er så å si elendig. Den kunstige intelligensen er langt forbedret, men både store maps og Coop-funksjonen er fjernet. Bortsett fra det må man spille på elendige "cracka" servere for å komme seg online.

Lenke til kommentar
Støtt et såpass bra spill. Kjøp BF2 når det kommer i butikkene!

Støtt meg i ræva. Jeg støtter for faen ikke et spill som ikke engang støtter meg og mitt jævla skjermkort!

Jeg har aldri hatt noen annen hensikt enn å skaffe meg originalen før nå, etter at jeg har prøvd warez versjonen.

Både broren og faren min har prøvd akkurat samme versjon av spillet, og hos dem går det knirkefritt. Jeg kan sette opp og ned instillingene så mye jeg vil, ytelsen er fortsatt på den samme (Konstant 1-4 FPS - 4 FPS er absolutt maks).

Jeg har prøvd alle mulige slags drivere, nye beta drivere, nye fulle drivere, halvgamle drivere, gamle drivere, omega drivere osv osv. Uansett hva jeg gjør ser det ut til å gå værre og værre for hver nye ting jeg gjør.

Så hvorfor skal jeg skaffe spillet originalt når det er usbilbart på mitt jævla skjermkort som er et av de mest effektive på markedet (og for tiden et av de mest populære)?? :no::hrm::cry:

Lenke til kommentar
[iC' date=20/06/2005 : 18:07] I allefall Sverige skulle få det samtidig som USA, eller før. Det var jo de som lagde spillet, for pokker! :nei:

EDIT: Nå har jeg prøvd fullversjonen av spillet litt.

Førsteinntrykket mitt var følgende: Wow! For en gigantisk klomp med sebra-møkk!

Jeg mener, det hadde sikkert vært MYYYYE bedre om jeg hadde 4FPS konstant, i stedet for halvparten, slik som jeg har nå.

Jeg har prøvd å sette ned instillingene til 800*600, med alle detaljer på middels, og det er nada forskjell, bortsett fra at grafikken er elendig. Hakkinga er fortsatt der.

Altså, dere som tror dere forstår hvor dårlig det går, GLEM DET! Dere forstår det ikke! Jeg har mellom 1 og 2 FPS KONSTANT!

Det går så dårlig at jeg hele tiden kan telle hvor mange bilder som ble vist i løpet av det siste minuttet!

Det er helt forferdelig! Aldri opplevd noe sånn! (heller ikke i BF2 demoen).

Jeg har alle de nyeste Nvidia driverne, slått av V-sync og alt det andre (som sagt, det gikk fint i demoen).

Jeg har prøvd å starte opp et multiplayer game uten boter, og flere singleplayer games med boter. Går like hakkete hver gang.

Faktisk så er jeg så ør i hodet etter å ha spilt den korte tiden med den FPS'en at det, for meg, ser ut som at fingrene mine beveger seg hakkete over tastaturet mens jeg skriver dette!

Jeg vet ikke om jeg skal grine eller sparke i stykker hele kabinettet i raseri!

Er det noen som har lignende problem?

Er den originale fullversjonen sånn, kan EA glemme å få min støtte før de har kommet ut med sin tiende patch. :hrm::cry:

Hmm..dett er litt rart.

Jeg har prøvd det(klarte ikke å vente..er som julaften) og jeg digger spillet.

Stikker ut på fredag og henter min kopi som jeg har lagt av på spaceworld :w00t:

Alle kjente bugs er fjerna, unntatt de greiene når du er inni spillet og skal velge hvilken server og hvilke oppløsninger du vil ha(er det GUI det heter ?).

FPS ligger som normalt, jeg det verste kortet som er støttet til dette spillet, men et ATI-kort skal være i postkassa hos meg på fredag håper jeg :thumbup:

Ellers er det bare til å vente på at jeg kan spille på Ranked servere, slik at jeg kan åpne nye våpen osv..

Digger dette spillet...

Lenke til kommentar

Ærlig talt, jeg kjøper ikke et dårligere kort enn det jeg allerede har for å sfå spilt et jævla spill. :hrm:

Bedre kort for et spill er i grenseland, hadde spillet vært utrolig bra, men utrolig krevende, hadde jeg kanskje kjøpt et nytt et.

Men når jeg må gå til anskaffelse av et VERRE kort, nei da har hele verden blitt snudd på hodet. :nei:

Lenke til kommentar

MeTa][iC: Det ville jo ikke akkurat være første gangen at et cracka spill ikke fungerer like bra som originalen da. De som cracker har ofte tidspress på å få ut en release først, så det er ikke uvanlig at slike crack'er ikke fungerer for alle. Så om demoen fungerer bra for deg, men ikke den cracka versjonen, så ville jeg bare ta det som at cracken ikke er helt 100% og vente til jeg hadde testa fullversjonen før jeg begynte å skylde på utviklerene for å ha gjort en dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt fra ulike kilder at retail versjonen av spillet har problemer på enkeltes PC'er. Crack'en bundlet med pirat versjonen har fått skylden i mange tilfeller, men det rare er at de også enten har fått tak i orginalen eller har Clone versjonen, men opplever noen av de samme problemene.

Dice, some er utvikleren derimot sier at de har en patch klar. Det kom fram i et intervju som handlet om forskjellige bugs som dem ikke hadde klart å få fikset før lansering.

Jeg regner med at den patchen straks blir tilgjenngelig når den offisielle lanseringen i USA er i dag.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt fra ulike kilder at retail versjonen av spillet har problemer på enkeltes PC'er. Crack'en bundlet med pirat versjonen har fått skylden i mange tilfeller, men det rare er at de også enten har fått tak i orginalen eller har Clone versjonen, men opplever noen av de samme problemene.

Dice, some er utvikleren derimot sier at de har en patch klar. Det kom fram i et intervju som handlet om forskjellige bugs som dem ikke hadde klart å få fikset før lansering.

Jeg regner med at den patchen straks blir tilgjenngelig når den offisielle lanseringen i USA er i dag.

hehe det var akkurat det jeg sa i en annen BF tråd, det trenger nok en real patch eller to før det fungerer ordentlig akkurat som BF1942 spes.

Lenke til kommentar

Hvordan mener du rolle?

Di sviker jo Dice i å tjene på de fete spillene di lager, ergo dårligere spill fra Dice.

Ellers så vil det komme patcher slik at det vil bli vanskeligere for dem å spille online.

Men stort sett alle spill uantatt "mmorpg's" kan spilles i LAN enkelt med crack.

Edit: Syns forresten der er helt greit å teste warez spill om de ikke gir ut en god demo. Men jeg kjøper stort sett 70% av alle spillene jeg liker via inntrykk fra warez/demo.

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar
[iC' date=21/06/2005 : 08:19] Gidder du å lese alle postene mine (ikke så mange), finner du ut at broren OG faren min har prøvd akkurat den samme warez versjonen av spillet. De har så vidt sløvere PCer enn meg, og klarer å spille helt glatt med instillinger på high og oppløsning på 1024.

Jeg har lest alle postene dine. Og om du hadde lest min ene post, så ser du at jeg sier at det er ikke uvanlig at en crack ikke fungerer for ALLE, som jo betyr at den kan fungere for noen, og ikke for andre. Så om den da fungerer for faren og broren din, så betyr jo det da at de har annen hardware/drivere som fungerer bedre med denne cracken enn det ditt oppsett gjør.

Men mitt poeng er fortsatt at så lenge du kjører en crack'a versjon, så kan du ikke begynne å klage på at utvikleren har gjort en dårlig jobb fordi det går tregt hos deg. Det mest sannsynlige da er en dårlig crack. Det har skjedd mange ganger før, og det kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...