tjalla Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Skal ha meg litt mer ram til kassa.. tenker på denna her.. ELIXIR Ram DDRram PC2100, 512MB til 758,- Synes det var mystisk billig etter som mange andre webshopper har lignende brikker til det dobbelte. Bør jeg ta den eller blir jeg "lurt" (dårlig kjøp, dårlig ytelse)? :smile: Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Du må nok huske å ta forbehold om at det er skrevet feil på siden, samt at du kan ha lest feil (mange som kommer og roper om superbillige komponenter, så viser det seg at de ikke har lest ordentlig) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 itbutikken.no <--- tviler på at det er skrivefeil.. komplett hadde jo 512mb ddr brikker for 800kr for en måned siden så det er nok rett pris :smile: tror jeg går for den jeg :smile: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Ja- du var heldig , som ikke måtte betale mer en nødvendig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå