Gå til innhold

Skal muligens kjøpe Nokia 6680

Anbefalte innlegg

Har i de siste dagene tenkt på å kjøpe en Nokia 6680. Funksjonene på denne telefonen passer godt til mitt bruk. Er ikke så altfor informert om EDGE og 3G, men tror likevel at disse funksjonene vil komme godt med etterhvert. Har også tenkt på SE K750i, og er egentlig ikke helt sikker på om jeg bør gå for den eller Nokia 6680. Kameraet på K750i er jo dritbra, men så virker det som det er en del problemer og feil knyttet til mobilen. Lurer på om det er noen her som har testet ut Nokia 6680? Er litt usikker på hvilken av disse mobilene jeg bør gå for. Føler at SE blir litt mer musikk- og kameramobil. Har jo en iPod 20 gb, så er forsovet ikke avhengig av musikk på mobilen. Er det noen som kan fortelle litt om hva som egentlig er best å anbefale av disse to telefonene? Står ganske sterkt på Nokia 6680, men skulle gjerne hatt litt omtale fra de som har kjøpt og/eller testet den :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ska hjelpe deg med å nevne en del forskjeller mellom begge mobilene:

nokia 6680 har større skjerm av like bra kvalitet,3G(umts), edge, ventemodus, blitz, bedre høyttaler når det ringes av med MP3 tone, flere programmer som powerpoint, word, kodak osv. alt som trengs av en forretningsmann. det finnes flere programmer på CD'en som du får med :!:

sony ericsson k750i: har bedre kamera, irDA, fotolys, bedre javaytelse.

mindre skjerm, ikke edge, vondere knapper til å skrive meldinger med. begge har støtte for minnekort, kommer ikke på no' mer :ermm: dette bør få deg til å bestemme deg :) hvis du ikke bestemmer deg, kan du søke på www.mobile-review.com...

Har en nokia 6680 selv og vil si at jeg er megafornøyd med den :dribble:

Endret av ozzy oz
Lenke til kommentar

Med 6680 har du jo en drøss med tredjeparts programvare som du kan installere på telefonen. Så mulighetene for å utnytte telefonen til hva det måtte være er meget gode. Har du først brukt en symbian-telefon, er det ingen vei tilbake...ihvertfall ikke for meg.

Lenke til kommentar

6680 koster til fredag 2899; med telenor abb. på elkjøp.

:thumbup:

og et privat+ tips.....ring 09000 å si " jeg vil videreføre abb. mitt og få et gavekort" til telenor, så får dere et gavekort på 500; i postkassa...

ta med dette til elkjøp, så blir det en knallpris mobil :)

Endret av JANNEMM
Lenke til kommentar
beste tilbudet med abb. er på www.tele2.no nettbutikken dems, 2500; med tele2pluss

Der kjøpte jeg min! :D

Men jeg betalte 2699.. Men whatever.. Det var for 2uker siden :p

Ville aldri vurdert K750 en gang.. Hvis du ikke er ute etter kamera da.. Isåfall, kjøp deg speilreflekskamera istedet for mobil...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min for 2814 kr (mobil pluss) ab. :roll:

Det tok litt over en uke før jeg fikk den. Når jeg fikk den, måtte jeg vente på simkortet som krevde å komme èn uke seinere, noe som fikk meg til å bli OVERUTHOLDMODIG!! :( (hadde telenor ab. og gikk over til tele2 ab.)

Endret av ozzy oz
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte min for 2814 kr (mobil pluss) ab. :roll:

Det tok litt over en uke før jeg fikk den. Når jeg fikk den, måtte jeg vente på simkortet som krevde å komme èn uke seinere, noe som fikk meg til å bli OVERUTHOLDMODIG!! :( (hadde telenor ab. og gikk over til tele2 ab.)

Hadde telenor abb jeg også. Bestilte 6.06. Fikk simkort 10.06 og mobilen fikk jeg 13.06.. Så jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...