Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg tok meg ikke tid til å finne ut hvordan feste systemet til kjøleren som fulgte med CPU`n(AMD 64 4000+), så jeg trumfet den på plass! Er det noen som vet hvordan jeg kan få den løs igjen ? Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 motsatt måte som du fikk den på? hvis du har smørt på kjølepasta, så kan det hende at pastaen fungerer som lim... får du den ikke av som den skal, så bruker du varsom muskelkraft, og evt rikke den frem og tilbake til den løsner... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ikke snakk om pastaen, i stedet for å bruke den feste mekanismen... som følgte med altså... den tingen som liksom strammer ribbene til CPU, brukte jeg IKKE bare trykte til det sa klikk og nå får jeg den ikke løs igjen! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Du kan kanskje skru av hele festebraketten? ('Ramma' som er rundt CPU-sokkelen). Den er skrudd fast med en plastbit på baksiden av hovedkortet. Men det er mulig du ikke kommer til skruene forresten... Tror de skrues fast fra fremsiden på hovedkortet, og da er sikkert festene til kjøleren i veien. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Jeg bare knakk av den metall greien som holdt ribben ned... Har et Thermal Tower så jeg bruker i stedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå