H4ngm4N Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Emperor - Qutro elns. Første jeg tenkte var "hva faen?"Kan hende at jeg ikke fikk hele sangen ned. Hørte en som slo på strengende på gitaren 2-3 ganger, så var det slutt. Ellers så minner bandet meg en smule om Children of Bodom. 6857355[/snapback] "Outro"... Det motsatte av en intro. Forøvrig er den fra IX Equilibrium, etter den glimrende, episke avslutningen "Of Blindness and Subsequent Seers". Kan love deg at det ikke minner mye om CoB. Vask ørene dine. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 De skal ikke vaskes, de skal kuttes av. Dine ører har sviktet deg en gang for mange nå. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg ser forbindelsen.... wanking av høyeste grad fra finnland, wanking av høyeste grad fra norge. Ganske naturlig sammelingning i grunn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg ser forbindelsen.... wanking av høyeste grad fra finnland, wanking av høyeste grad fra norge. Ganske naturlig sammelingning i grunn 6860106[/snapback] Bandene kan da ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jo... begge bandene består av wankere Edit: Men seriøst, nei det kan de ikke, uansett så lite jeg liker begge bandene så ligner de ikke i det heletatt på hverandre musikalsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå