Ratatosk Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Går det an å bruke rense CD på PS2? Noen som har erfaring med dette? Er litt lei av å blåse inn i DVD spillern hver gang boksen ikke vil lese disken, vil ikke åpne kassa og bryte garantien heller... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Ratatosk skrev (2002-07-23 14:47): Går det an å bruke rense CD på PS2? Noen som har erfaring med dette? Er litt lei av å blåse inn i DVD spillern hver gang boksen ikke vil lese disken, vil ikke åpne kassa og bryte garantien heller... Ratatosk Tja eg bruker vanlige zalo eg når mine cd plater blir kranglete, Og det virker hvær gang. Men eg ville ikke annbefale deg å bruke det på ps2 spilleren bare platene. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 26. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2002 Takk for svar, zalo funker topp på plater. Men når laserlinsa er skitten så hjelper det ikke med rein DVD plate. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Vet ikke men man får sikkert tak i cd med børster under.... Spøp på el-kjøp eller en annen elektronisk butikk.. Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Brukte børste-cd på Dreamcast,funka greit-Leiter faktisk etter den for å prøve den på xboxen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå