Black&White Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Måtte bare lese igjennom den en gang til. Den er så konge!!! Menne, jeg vil ha mer. Hvor fett hadde det ikke vært med en reprise på den? Evnt "faket/klonet" en lignede post i OT forumet. Bare digga den map tegninga der. :!: Nå er jeg hekta. GI MEG MER!!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Lurer på om det blir ståhei om jeg erstatter mapet med noe annet. Endret 17. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 haha, mobias, poor bastard! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Dette synes jeg var ganske underholdende. Jeg lo ganske mye, og skal nå bruke en smiley for å understreke min begeistring: :!: Endret 26. juli 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Som om dere ikke lærte av tråden dere har som gullkorn : SMS språk og unødvendig mengde smileys fører til advarsler. Eksempel; Posten rett over denne. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 ROFL @ de to ovenstående postene... Grizeartig! oMfG-Lollllzorzz! amagaad! HiHa!!!!111!!++!!""¤ :!: Som om dere ikke lærte av tråden dere har som gullkorn : SMS språk og unødvendig mengde smileys fører til advarsler. Eksempel; Posten rett over denne. Dette synes jeg var ganske underholdende. Jeg lo ganske mye, og skal nå bruke en smiley for å understreke min begeistring: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg