Cappo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Man kan nok trygt si at de nye patchnotes er korrekte. Etter å ha sett på denne siden, så kjenner jeg igjen ganske mye:http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/ Ja. Den ble faktisk oppdatert 21/6. Så oppdateringen er et direkte svar på den leaked patchnotes sånn som jeg ser det. Og etter det jeg leser om Warrior og Warlock der, så er faktisk sjansen stor får at alle talent pointsa vil bli nullet ut sånn som det står i patchnotes. Så om de leaked patchnotes ikke er 100% riktige, så syns jeg det den ligger på rundt 80-90% riktighet etter det jeg har lest Blizzard bekrefte av bugfixes etc. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Asså. Warrior lukta jaffal pillråttent. Talent wipe må jo gi ramaskrik fra andre klasser? Er det noen som fortjener en gratis respec så er det warrior. Talentene blir jo forandret omtrent etter hver patch, og nevn EN annen klasse som må respecce hver gang de bytter main-våpen? Har du axe-spes. og looter en dritbra epic-polearm f.eks må du respecce til polearm-spesialisation for ikke å miste 5% critsjanse. Det blir en del respec av slikt. Jojo, skjønner poenget ditt, har allerede på lvl 39 specca om på grunn av våpen en gang (og på grunn av malplassering en annen gang), så jeg klager ikke på den delen. Men argumentet ditt rimer jo for så vidt ikke med det at det vil bli ramaskrik hos de andre. Kanskje man kunne gitt alle en respec? Men. Som nevnt tidligere i tråden; hvis demo-shout får økt range så bryter jo helvete løs hver gang man bruker det. 50% økt range på den skillen er vel ikke hva de fleste warriors (og instance-parties) ønsker seg, trur jeg. Da burde de heller ha økt range bare på battleshout, og latt demo i fred. Warrior changes var jo ikke ueffne da, men jeg blir bare så skuffa hvis jeg tror og tror og ikke får ønsket oppfylt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå