Shruggie Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Fant denne linken på WowNorge.net: 1.6 Patchnotes Selv har jeg mine tvil. Will of the forsaken satt ned til 5 sekunder? Litt for bra til å være sant. Men det er veldig overbevisende skrevet for en fake. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har ventet lenge på den shadowform fixen, endelig kom den Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hmmm...er Warlock selv, og hvis de sakene er sant...gleder meg til Juli.. (eller no) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 damn, tviler på den egentlig, flightpath i camp taurajo. Er ikke så langt å løpe, skulle da hatt en flightpath i shimmering flats og da. Må skynde meg til lvl 60 for å oppleve MC og Onyxia og eventuelt en gang, blackwing lair. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Synes ikke den lignet på de vanlige patch notesene! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Og for de som ikke rakk å se de før sida ble tatt ned: patchnotes_1_6.txt Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Likte den dingsen med flightpat til Camp Tacobell. Er så lei av å gå ned hele Barrens når jeg skal til RFK osv. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 håper dette stemmer, endringer på cenarion skinnen har jeg ventet på, har noen deler nå og det er ikke akkurat vakkert :-) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 de notsene må være falske, for eksempel at pets blir passiv/follow når du mounter. Fordi noen har klagd på at de blir angrepet av pet når de angriper en hunter eller no. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Booming Voice - In addition to increasing duration, this talent will now increase the area of effect of Battle Shout and Demoralizing Shout by 10/20/30/40/50% Hahaha. 30yard range på det? risikrer jo at hele instancen kommer etter deg hvis du bruker det Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Virker ekte nok for min del. Seal of Command - Should now correctly report damage in the overhead display and the combat log. Konge! Ventet på denne lenge. Endelig kan vi se hvor lite skade vi egentlig gjør Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis dette er ekte, noe som jeg tviler på. Er det bare foreløpige notes. Alle nye patcher blir jo testet på test realms. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jaja, da er det igang igjen. Igjen ble det "leaka" patch notes ingen vet er ekte, og igjen er det noen som tror blindt på det de leser Velvel.. får vel vente å se hva som faktisk kommer når testserverene er oppe og går. Kanskje de patch notesene her er ekte, kanskje ikke. Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 No joke. This comes from a friend of mine who works for Blizzard China. Har ikke wow blitt gitt ut der for noen dager siden? kanskje litt rart at det først skal komme ut der... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 de har bare brukt tid på å skrive hva de syntes burde bli fiksa, som at det er langt å løpe i barrens. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Caydiem på wow.com-forumet har allerede skrevet hunter-endringenge som kommer i den kommende patchen, og de matcher med disse leakede. Så dette kan jo stemme? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Caydiem på wow.com-forumet har allerede skrevet hunter-endringenge som kommer i den kommende patchen, og de matcher med disse leakede. Så dette kan jo stemme? Eller hvis du snur dette, så kan jo de som har skrevet patch notene her bare ha kopiert fra forumet. Faktum er, vi har ikke store muligheter til å finne ut om dette er ekte vare før Blizzard legger ut patch notesene selv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Leaked patchnotes har da kommet ut før en hver patch so far og har ALLTID vært korrekte IMO. Jeg vedder derfor på at de er ekte. Bite it. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Hoho gleder meg til ***** shadowform på epic raptoren min <3 *** Hvilken seksuell adferd du måtte finne på i forbindelse med shadowform synes jeg bør forbli din private sak. Fjernes av moderator fra innlegget med hjemmel i retningslinje nr 10. (spam) *** Endret 21. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå