fjaeran Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Off topic men... Husker disse som gode høytalere : Hadde jeg hatt plass, hadde jeg hatt disse i bilen min... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Skikkelig off topic ja http://bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=611 2490,- _litt_ over mitt budsjett.... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Både han og importøren var tomme for Xstream 6,5 , men han hadde 6,9, de koster 750,- + frakt(norgespakke, ca. 110,- ) og evt oppkrav. Men kan du da "love" meg at jeg har høyttalere _langt_ frem i tid? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Love deg? Som at du kommer etter meg med balltre, hehehe Joda, tror ikke det er et dårlig valg. Hørte du med importøren selv så fikk du sikkert med deg at han også er en seriøs og kunnskapsrik mann. Ingen av disse vil selge deg noe de ikke kan stå for så slik sett skulle du ha et trygt kjøp på hånden Bare bruk vett og forstand ved montering og oppkobling av forsterker og innstilling av gain så vil det nok funke knallfint til den bruken du har tenkt deg Endret 22. juni 2005 av Jalla Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Hmmm, da får vi se om jeg knaller inn en bestilling enten denne uka, eller neste uke... Så går jeg antageligvis for den Blaupunktspilleren, som virker som et bedre valg enn den JVC spilleren for 200,- mindre.. Edit; Balltre? Hvor bor du? Så har jeg iallefall muligheten..... Har foresten ikke balltre, "æ bruke spætt æ" Neida, du skal se deg ganske trygg på at jeg ikke kommer etter deg, er from som et lam. Hr. Engen har iallefall ingen (som i likhet med deg Jalla) problemer med å anbefale 6,9 høyttalerne, de var vissnok lettdrevne, så da klarer vel min Boss 4x100W å drive de ganske greit, i bridged drar den iallefall sub'en greit nok. Endret 22. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 (endret) Nei, da tar jeg å bestiller høyttalere, så får spilleren komme senere, om da ikke Engen disker opp med en like bra spiller til samme pris. Hvordan er forresten de SoundStream spillerne til rett under 2000,-? Edit; ser de spillerne er DVD, antageligvis videospillere only... Endret 23. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Edit; ser de spillerne er DVD, antageligvis videospillere only... Det står nå "In-Dash DVD, MP3, CD, CDR,CDRW Player" på produktsida til Soundstream Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Da spør jeg tilbake, er de biligste av de bedre enn den Blaupunkten? Spesifikasjonene sier meg ikke så mye, litt men ikke mye. Edit; f*, må begynne å åpne øya, så vidt jeg ka se at det er bare toppmodellen som har linjeutganger, og den var litt for dyr... Endret 26. juni 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Flyttes fra audio til mulitmedia i bil-forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå