Jimmy Pop Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Nå har det seg slik at vi har en kategori som heter "Linux". Jeg vil være så frekk at jeg tør påstå at flere bruker windows her på forumet. Det jeg er klar over, er at flere trenger hjelp til Linux enn til Windows, men hele "Annet om data" og "programmevare" er fylt opp av Windows-spørsmål. Det er vel ikke mulig å lage en egen Windows-kategori, eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Quote: Dj_Offset skrev (2002-07-23 14:48):Hva med å endre navnet fra "Linux" til "Linux og UNIX" for eksempel? - Gir et bedre inntrykk av hva som foregår igruppa. Er fåreslått før, og har ikke fått spess stor respons fra mord'ene, men nå skal de vist rydde opp så kanskje det ordner seg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Helt enig. Synes egentlig ikke at windows/operativ system spørsmål hører hjemme under "programvare". la "Windows" eller "Operativ systemer" bli en egen kategori. Det vil nok hindre en del feilpostinger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå