McMuffin Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vurderer å skifte harddisk på pc'en min. Har dessverre ikke den originale windows-cd'en, men har produktnøkkelen. Er det noen måte å overføre operativsystemet til en ny harddisk, evt brenne fra den eksisterende? Takker for svar... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hvis du kjenner noen som har samme OS som deg, å som har CD'en, kan du evt spør om du kan låne denne, med din serial? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hmm, den var ikke enkel.. Du kan ikke overføre windows fra en hdd til en annen, og å brenne fra windowsmappa tror jeg du bare glemmer. Det eneste jeg kan komme på, er å laste ned en windows-cd som iso, og bruke den gyldige lisensnøkkelen din til å installere den.. Dette er sikkert på kanten av hva som er lovlig å diskutere på forumet, så bare si fra så sletter jeg innlegget.. Eventuelt, kan du ta kontakt med microsoft norge, og si at du har mistet cdplaten, men har lisensnøkkelen, så kanskje de sender deg en ny plate i posten.. Lenke til kommentar
Thoth Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Slettet av Thoth. Endret 27. juni 2005 av Thoth Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Selv bruker jeg Norton Ghost (er å finne i Norton SystemWorks) og kloner bare ene HD'n over på den andre. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det er helt lovelig og laste ned en windows versjon fra nettet og brenne denne ut på cd, det du betaler for når du kjøper windows er nemmelig produkt nøkellen, M$ gir f i hvor mange kopier du lager av windws cden så lenge du bare bruker den keyen du betalte for. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå