~Stine~ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Skal kjøpe meg SE k700i i morgen, mandag, men lurer bare på hvordan man får mp3 på denne? Følger det med kabel? Eller må man kjøpe dette? Håper noen kan svare meg på dette Mvh ~Stine~ Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det følger ikke med kabel. Du kan kjøpe kabel selv og bruke den, eller bruke blåtann. Hvis du ikke har blåtann på din PC kan du kjøpe en blåtann USB-adapter. For å finne butikker som selger kabeler og blåtann-adaptere kan du sjekke prisguiden: https://prisguiden.no Velkommen til forumet Lenke til kommentar
~Stine~ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Velkommen til forumet Takk Hvor mange mp3 filer kan jeg ha på en k700i da? Og må jeg forminske de for å kunne legge de på tlf? Mvh ~Stine~ Lenke til kommentar
robot Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg bruker bluetooth. jeg velger mp3 filen som skal sendes til telefonen. Men da trenger du en bt adapter som du kobler til usb porten på dataen. Lenke til kommentar
~Stine~ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk for svar Skal se i butikken der jeg kjøper tlf om jeg finner noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå