SofaKingLame Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Thief 2! Spill det en stund på en stormfull natt osv! Dere kommer tl å pisse på dere GANG PÅ GANG pluss at det er mye handling og ganske bra grafikk, for å være så gammelt. Mye lyd, ellers thumbs down... :sad: :wink: Lenke til kommentar
simes Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg synes nå Nocturne var ganske skummelt. Og System Shock 2 kommer jeg aldri til å glemme heller. De er begge å anbefale. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 det som er skummelt er og flytte pcskrivebordet inn i en avsides skog eller helst veldig avsidesliggende kirkegård så spiller du der alene midt på mørke natten... så sitter du der og spiller thief 1 og 2 til du omkommer av hjerteproblemer 3 sekunder senere. Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Prøv doom 3 når det kommer. De sier at det skal på deg til å pisse på deg... Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 AvP2: Måtte bare gi meg et stykke ut i Marine kampanjen.... Fryktelig skummelt. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Noen som har hørt om The Lost? http://thelost.com/ http://ps2.ign.com/articles/135/135041p1.html Laget av samme team som lagde System Shock 2, Irrational Games. Release: PS2: Q3 2002 XB: Q4 2002 Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:30, El_PoLLa skrev:det som er skummelt er og flytte pcskrivebordet inn i en avsides skog eller helst veldig avsidesliggende kirkegård så spiller du der alene midt på mørke natten... så sitter du der og spiller thief 1 og 2 til du omkommer av hjerteproblemer 3 sekunder senere. Inne i det slottet, der de robot-maskin-granat-kasterene var... Jeg og en kompis bytta på å spille, det var såå sykt skommelt. Apene i skogen som kaster små piler. Damen med ryggen til, og når du prøver å ta pengene hennes, resier hun seg med verdens SKUMLESTE tryne. har ikke spilt verre spill enn det... Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 og det måtte skje!! Takk!! YEEESSS DEEETTEE SKAAAL JEEEG HAAAA #Q SKrekk spill, finnes de lengre? #A Definitivt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 hm.. med looking glass nedlagt, bør utviklerne ha noen gode folk med seg.. og noen virkelig gode idéer. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hvis det var looking glass som gjordet spillet om til et litt for moderne spill, kan dette ordne problemet.! Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Diablo! Hos de Goat-folkene, med lyset slukket og full volum...Skummelt! Lenke til kommentar
White_Panther Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 prøv The Thing når det kommer ut, er ikke lange til, tror faktisk det kommer i neste uke. Filmen var i hvertfal bra. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 The Thing er absolutt et horror spill! Ute nå. Fikk 8.7 av 10 mulige i en review hos WorthPlaying, og omdømmet "This is simply one of the best HORROR/ACTION games we have ever played!" Les hele reviewen hos WorthPlaying Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 The Thing ser fett ut, forutsatt at AI og interface design er i orden. Kul idè at man har med seg andre folk til å hjelpe seg i spillet, helt til de blir for redde og paranoide og flipper ut... ...eller morpher til et monster, hehe. Ghost Master ser forresten morro ut. Man skal for en gangs skyld være slem (Dungeon Keeper anyone?) og skremme dritten ut av uskyldige mennesker. Til sin hjelp har man forskjellige spøkelser. Ganske humoristisk preg på det da. Kommer til PC, PS2 og X-Box. Screenshots: http://www.bonusweb.cz/screenshoty/ghostma...rscr020313.html Lenke til kommentar
ilex Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 call of cthulhu, skal komme i september, bør bli meget bra. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Aliens Vs. Predator (Rebellions mesterverk - en svært ubehagelig opplevelse) Thief - The Dark Project (Skummelt til tider, men mest spennende) Half-Life (Sinnsykt-som-jeg-skvatt-nå-skummelt) Gabriel Knight 2: The Beast Within (En glitrende historie, brukbart skuespill, fantastisk musikk) System Shock 2 (Står fast på et sted jeg ganske enkelt ikke TØR å spille videre). Hm. Det går med ett opp for meg at de skumleste spillene jeg har spilt, alle ligger på min topp-10-liste... Doom III will be the new Half-Life. All hail the new king. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 03:56, ilex skrev:call of cthulhu, skal komme i september, bør bli meget bra. Metallica sang, eller har de bare tatt fra et sted? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 14:56, en mann skrev:Metallica sang, eller har de bare tatt fra et sted? Call of Cthulhu sitt opphav stammer fra Howard Phillips Lovecrafts (1890-1937) noveller og bøker, og omhandler en mytologisk og okkult versjon av vår egen verden. En verden hvor gudene (Great Old Ones) lurer i kulissene, og monstre gjemmer seg i mørke potetkjellere og under kummelokk. Cthulhu er selv en gud (Deep One), den mest innflytelsesrike guden. Denne "settingen" er også å finne som rollespill, "Call of Cthulhu", og gis ut av Chaosium Inc. Det er denne rollespilldelen som nå blir overført til data, dog selve spillet blir mer actionpreget. Gleder meg noe vanvittig til spillet kommer ut, men leste på hjemmesidene til Headfirst Games (og Gamespot) at spillet er utsatt til våren 2003 Read it and weep... Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Thief 1 og 2 er skumle saker! Spesielt Thief1 i katakombene og rundt katedralene osv. Det er et vanvittig kick å spille det i et mørkt rom og høy lyd. Gleder meg sinnsykt til Thief 3 kommer, men det kan jo ta sin tid....:sad: Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Thief 1 og 2 er skumle saker! Spesielt Thief1 i katakombene og rundt katedralene osv. Det er et vanvittig kick å spille det i et mørkt rom og høy lyd. Gleder meg sinnsykt til Thief 3 kommer, men det kan jo ta sin tid....:sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå