Menig Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-23 17:01, El_PoLLa skrev:black dahlia? Black Dahlia er nok gått ut på dato! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Som sagt tidligere: Vil du ha noe skummelt så er det ingenting som slår Alien vs Predator som marines, dette gjelder begge spillene. AtW Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 hmmm...trodde resident evil og eternal darkness slo aliens vs pred 2 ganske lett der.. spilt avsp2 før...var ikke sååå utrolig skremmende heller da.. :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 17:52, ATWindsor skrev:Som sagt tidligere:Vil du ha noe skummelt så er det ingenting som slår Alien vs Predator som marines, dette gjelder begge spillene.AtW avp1-2 er kjedelig i forhold til thief1 - spillet er jo horribelt! jeg har runnet avp2, spilt litt avp1 (marine seff) og skjelver meg gjennom andre banen i thief1... fryktelig spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 20:07, AciD18 skrev:hmmm...trodde resident evil og eternal darkness slo aliens vs pred 2 ganske lett der..spilt avsp2 før...var ikke sååå utrolig skremmende heller da.. :smile: Tja, eneste grunnen til at resident evil er litt småskummelt er at kameravinklene gjør at du ikke ser folk før de er nære deg, avp på directors cut er så uendlig mye skumlere. Ikke er det så mange aliens ikke tåler de så mye heller, men fy **** så jævlig når du hører de trippe rundt i mørket og du vet at de kan drepe deg på 0.5 sekund, og radaren gjør ikke ting bedre. AtW Lenke til kommentar
crane-simplex Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg spillte avp marins på 52" tv i mørke holdte på å drite i buksa Lenke til kommentar
Defender Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Helt enig! Alein Vs. Predator I som marine er det absolut skumleste spillet som noensinne er laget. I hvertfall hvis det er mørkt i rommet, du er alene, klokka er halv 3 om natten, du har stereo høytalere på deg...... Fikk ikke sove da jeg la meg etterpå, hendene mine skalv i 20 min etter... Men men, dette er jo noen år siden nå, er jo en voksen mann nå :smile: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Ja, som sagt. AVP2 med marines, anbefales. er noe av det bedre jeg har spilt. Ekkelt ! Prøv det ! ... Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Interaktiv-spillene var utrolig kule (derav de jeg har spilt Phantasmagoria 1&2 + Gabriel Knight 2: The Beast Within), men jeg er utrolig glad de ikke lager spillene slik lenger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 må si meg enig med en del folk her.. undying er skumlere enn skumlest, jeg spilte bare i 15 minutter om gangen. terminator-spillene var bra, men jeg tror ikke folk blir så skremt av hunter-killer-drones i 320x200 nå lengre. aitd4 er ikke skummelt, det ble bare for resident-evil-aktig. og, alice er heller ikke skummelt.. men det har en psykomerkelig stemning. ikke så rart, med tanke på hvilken bok den er basert på. skikkelig bra spill, uansett.. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Noen som har hørt om Asylum? Så det først i dag. Ser ganske kult ut. Blanding av Resident Evil og Silent Hill i stil, men med fps interface. Kommer til PS2, GC og X-box. http://www.darkblack.co.uk/asylum/download...railer_high.wmv Lenke til kommentar
starfish Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Det Asylum så da sinnsykt kult ut! Hva var release datoen? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Er ikke Asylum steingammelt da? Jeg trodde¨nå det. Se heller Ringu. Den er skummel den. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Asylum er nok ikke steingammelt nei, det er jo nydelig grafikk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Du har rett, jeg tenkte på et annet spill: Sanatarium. :wink: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg synes System Shock 2 var ganske uhyggelig. Thief 1 og 2 også, selvfølgelig. Undying blekner i forhold! De tre førstnevnte er faktisk de kjekkeste spillene jeg noensinne har spilt, og det sier ikke så rent lite. AvP var greit nok, ikke særlig skummelt. AvP1 uten savepatch var bare irriterende, og med patchen var det altfor lett. AvP2 var tre ganger bedre, men som sagt, ikke særlig nifst. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-25 12:30, Defender skrev:...du er alene, klokka er halv 3 om natten, du har stereo høytalere på deg... Går du rundt med høytalere på deg? Må være en ny mote. Seriøst, det var utrolig vittig å lese. LoL. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Mange snakker om Gabriel Knight 2 her, er det ingen som har spill GK1? Eller GK3? Ikke så mye horror, men veldig bra adventure. Lenke til kommentar
callisto Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 DOOM 3 kommer til å bli det skumleste spillet noensinne! Såg et par filmklipp: Et digert monster åt på en fyr (masse involler og blod), alle ville trodd at fyren var dau, men plutslig reiser han seg opp og sleper seg bortover... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 20:40, callisto skrev:DOOM 3 kommer til å bli det skumleste spillet noensinne! Såg et par filmklipp: Et digert monster åt på en fyr (masse involler og blod), alle ville trodd at fyren var dau, men plutslig reiser han seg opp og sleper seg bortover... Yep, Doom3 kommer til å bli pisseskummelt :razz: Angående signaturen din er det et velkjent fenomen (...), men tviler på at det ligner i det hele tatt på hvordan SC 2 kommer til å bli (ja, jeg har sett det). WC3 bruker rævva grafikkmotor, jeg blir sur hvis de bruker den for SC2!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå