Gå til innhold

Skrekkspill - finnes de lenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-24 17:52, ATWindsor skrev:

Som sagt tidligere:

Vil du ha noe skummelt så er det ingenting som slår Alien vs Predator som marines, dette gjelder begge spillene.

AtW

avp1-2 er kjedelig i forhold til thief1 - spillet er jo horribelt! jeg har runnet avp2, spilt litt avp1 (marine seff) og skjelver meg gjennom andre banen i thief1... fryktelig spill.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-24 20:07, AciD18 skrev:

hmmm...trodde resident evil og eternal darkness slo aliens vs pred 2 ganske lett der..

spilt avsp2 før...var ikke sååå utrolig skremmende heller da.. :smile:

Tja, eneste grunnen til at resident evil er litt småskummelt er at kameravinklene gjør at du ikke ser folk før de er nære deg, avp på directors cut er så uendlig mye skumlere. Ikke er det så mange aliens ikke tåler de så mye heller, men fy **** så jævlig når du hører de trippe rundt i mørket og du vet at de kan drepe deg på 0.5 sekund, og radaren gjør ikke ting bedre.

AtW

Lenke til kommentar

Helt enig!

Alein Vs. Predator I som marine er det absolut skumleste spillet som noensinne er laget. I hvertfall hvis det er mørkt i rommet, du er alene, klokka er halv 3 om natten, du har stereo høytalere på deg...... Fikk ikke sove da jeg la meg etterpå, hendene mine skalv i 20 min etter... Men men, dette er jo noen år siden nå, er jo en voksen mann nå :smile:

Lenke til kommentar

må si meg enig med en del folk her..

undying er skumlere enn skumlest, jeg spilte bare i 15 minutter om gangen.

terminator-spillene var bra, men jeg tror ikke folk blir så skremt av hunter-killer-drones i 320x200 nå lengre.

aitd4 er ikke skummelt, det ble bare for resident-evil-aktig.

og, alice er heller ikke skummelt.. men det har en psykomerkelig stemning. ikke så rart, med tanke på hvilken bok den er basert på. skikkelig bra spill, uansett..

Lenke til kommentar

Jeg synes System Shock 2 var ganske uhyggelig. Thief 1 og 2 også, selvfølgelig. Undying blekner i forhold!

De tre førstnevnte er faktisk de kjekkeste spillene jeg noensinne har spilt, og det sier ikke så rent lite. AvP var greit nok, ikke særlig skummelt. AvP1 uten savepatch var bare irriterende, og med patchen var det altfor lett. AvP2 var tre ganger bedre, men som sagt, ikke særlig nifst.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-05 20:40, callisto skrev:

DOOM 3 kommer til å bli det skumleste spillet noensinne! Såg et par filmklipp: Et digert monster åt på en fyr (masse involler og blod), alle ville trodd at fyren var dau, men plutslig reiser han seg opp og sleper seg bortover...

Yep, Doom3 kommer til å bli pisseskummelt :razz:

Angående signaturen din er det et velkjent fenomen (...), men tviler på at det ligner i det hele tatt på hvordan SC 2 kommer til å bli (ja, jeg har sett det). WC3 bruker rævva grafikkmotor, jeg blir sur hvis de bruker den for SC2!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...