Quixotix Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Er det noen der ute som kan anbefale meg noen spill å spille? Jeg er ute etter skrekkspill, noe jeg ikke har sett på lenge. Det beste jeg har spilt er Phantasmagoria, det må være det skumleste spillet jeg har vært borti. Jeg tenker ikke på spill aka Resident Evil eller Alone in the Dark, tenker på rene eventyrspill med litt skumle innslag. Jeg har også prøvd meg på 7th guest, 11th hour og de spilla der, men jeg de gikk jo kun på å løse gåter etter gåter. Nei, gi meg et skikkelig skummelt spill det går ann å sitte flere og spille (les: følge med på) på mørke vinterkvelder. -Q Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Silent Hill (PSX, PS2, Xbox) er da rimelig skummelt... Det finner fortsatt en del skrekkspill ja, selv om få vel skremmer meg like mye som phantasmagoria gjorde en gang i tida... Satt i et helt døgn sammenhengende og runda Phantasmagoria med en kompis når det var nytt, det var freaky det! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Corn Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Dumt men, har du prøve phantasmagoria 2? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Har du prøvd Clive Barker's Undying da? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Noen som har formeninger om det siste Alone in the Dark-spillet? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 For kommersielt og lever ikke opp til forgjengerne! Synes nå jeg da... _________________ [ Denne Melding var redigert av: CAT-scan på 2002-07-24 01:39 ] Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Du får Alone in the Dark 4 for 130,- på Spiderman. Iallefall her jeg bor... Helt greit spill :smile: [ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-24 02:01 ] Lenke til kommentar
Erad Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Terminator Future shock Terminator SkyNET Terminator Skynet's revenge De eneste spillene jeg har skvetti og vært skikkelig nervøs av! Flyge rundt i post-apokalyptisk miljø og pluselig høre en terminator komme mot deg og skyte som vilt.. og spesielt de lydløse dronene.. Det var gode gamle dager det.. nå for tida har jeg enda ike støtt borti et frakt og engasjerende spill som er "fali" å spille! får se om doom3 er noe tess men jeg tviler! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Half-life med tilleggspakkene. Skummelt som bare f hvis du aldri har spilt det før. Men Undying og American McGee's Alice er vel noe å kikke på. Dark Fall skal visstnok være nokså skummelt. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 jeg trodde alien vs predator marine oppdrag var skummle, men så spilte jeg thief 1 som er dritekkelt etter hvert. they hunger modden til half life er og mye skumlere enn avp2. Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 24. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2002 Selvfølgelig har jeg spilt Phantasmagoria 2, det var fett (men ikke like fett som den første). Gabriel Knight også, det var ganske fett. Black Dahlia syntes jeg ikke var så fett, men det er absolutt verdt å spille. Av FPS har jeg spilt Undying i ca. 5 minutter før jeg ikke klarte mer (det spillet blir altfor mye, jeg får noia av bra Fps-spill). AVP2 er også kult, selv om jeg ikke tør å spille marines. Men jeg savner 'film-spillene', hvor spillet var som en film (phantasmagoria, black dahlia, tex murphy-spillene). Det var som å se på en film, bare den varte mye lenger, og det var du som var hovedpersonen. Nei, det er fortsatt ingenting som slår Phantasmagoria, det må være det feteste skrekkspillet noengang -Q Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Må være Undying, og til tider Half-Life og Thief. Skvetter som grisen noen ganger! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 avp2 er dritskummelt hvis du spiller marines. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg regner med det er Gabriel Knight 2 du snakker om? Det var jo sånn film-spill. Det var driit vanskelig, og ikke så alt for skummelt. Stilig og spille da, og mange varulver :smile: Hvis du liker filmspill så kan du jo prøve, hva-var-det-nå-det-het-da, critical strike eller.no. Argh! Du og din helikopter buddy er fanget på en øy etter en styrt, og du har stupt rett inn i fiendens base. Jeg finner navnet på det snart, har cd'en hjemme. Oh, nå kom jeg på et til filmspill, ikke så scary men kult. Voyeur... Du er på stakeout i en bygning og du har et filmkamera som peker mot en annen bygning. Det hele dreier seg om at noen vil myrde presidenten tror jeg. Du må filme nok bevis til at polti vil hjelpe deg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Nei huff, sånne "film-spill" alá Phantasmagoria er rene tragedien IMO. Kjeeedelig. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Tror ikke det er alle som liker dem nei, de forsvant jo... Men, Critical Path het spillet Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Erlenge siden jeg har spilt phantasmorgoria nå... eneste jeg egentlig husker fra spillet er den scenen der demonen fanger deg og plasserer deg i den stolen og den gigantiske øksen kommer svingende fra taket. Du måttevel kakke han i hodet med hammer eller noe for og komme ut av den... Men en ting skaldet spillet ha, musikken var SINNSYKT fet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå