Micern Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Følte meg tvunget til å poste denne linken her: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...or&T=310791&P=1 Fikk meg en god latter da jeg leste den. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 HAHAHA, LOL Han der må nok ha kjøp kontoen sin på ebay Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Skjønte'n ikke. En lvl 60 warrior som ikke viste at man mistet all rage når man byttet stance var det vel? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Humor? Tja.. heller tragisk. Er overaskende mange som ikke kan klassen sin. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 tipper han gjør det for morro skyld. MEn det kan hende at han ikke har peiling da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 jeg har møtt lvl 45 warriors som ikke har def. stance, lvl 40 paladins som ikke kunne resse... osv alt er mulig med det kvantum av idioter der ute... Lenke til kommentar
WoWgamer72 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Er det ikke et warrior talent som gjør slik at man beholder rage'n etter at man har skiftet stance? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kikk litt rundt på Thottbot sia, finn et epic armor sett, med class: mage feks. Skriv WARRIOR SET, INNTELECT IS GREAT FOR WARRIORS. Så kan du se flames ramle inn! Og folk går på den hver jævla gang. Lurer på om ikke han karen her gjør det samme?... Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hahaha.. jaja, det finnes visst noen gullkorn der også. Er jo flere muligheter forsåvidt: - Kjøpt konto på E-bay (mest sannsynlig etter min mening) - Kun grinda mobs fra 1-60 og kun brukt battle stance, og dermed ikke fått bruk for defensive/berserker stance - Han har aldri hatt nok rage til at det var merkbart som han selv sier.. (dette ser jeg på som lite sannsynlig, men sikkert mulig) Men å ikke vite dette på level 60 (forutsatt at han ikke kjøpte konto på e-bay) er virkelig imponerende.. :!: Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Kikk litt rundt på Thottbot sia, finn et epic armor sett, med class: mage feks. Skriv WARRIOR SET, INNTELECT IS GREAT FOR WARRIORS. Så kan du se flames ramle inn! Og folk går på den hver jævla gang. Lurer på om ikke han karen her gjør det samme?... Jepp. Den klassiske, hver gang et nytt uber-item "lanseres" kommer en eller annen fyr og sier noe som: "Wow, look at the stats, thats a hunter item. I'm gonna get that for my hunter for sure". På allakhazam var det 10-15 sider med sutring og flaming fra folk som freaka helt ut når de så det Sikkert morsomt å legge ut noe sånnt EDIT: Leste litt av posten. Er ganske åpenbart for meg iallefall at han bare kødder. Og folk går på det som vanlig Endret 19. juni 2005 av Taykun Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 ja, har som sulfaras, hand of ragnaros, så er det noen som må si hunter item så kommer 100 sider med at hunter ikke kan bruke mace ^^ Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 ja, har som sulfaras, hand of ragnaros, så er det noen som må si hunter item så kommer 100 sider med at hunter ikke kan bruke mace ^^ Det verste er at folk faktisk tar det seriøst at noen sier det er et hunter item Lenke til kommentar
Micern Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Det virker ikke som om han her kødda. Han postet minst fire ganger og alle virket dønn alvorlig, og med ingen tegn på at han bare tulla. I tillegg er han visst ikke helt stabil i engelsk ^^ Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Det virker ikke som om han her kødda.Han postet minst fire ganger og alle virket dønn alvorlig, og med ingen tegn på at han bare tulla. I tillegg er han visst ikke helt stabil i engelsk ^^ Og det er vel absolutt ikke det første tegn på trolling nei.... Alle ser jo at han kødder, men mange folk, inkludert deg, tar han alvorlig. Akkurat det han håper på, sitter sikkert og ler seg skakk bak pc skjermen for hver gang han finner på noe enda dummere å poste. I have never had that much rage when leveling, soloing or grouping. Rage is precious. I never accumulate that much rage in real battle. First time to change stance when helping friends on low level quests. By the way, don't go off-topic so quickly. Answer my question plz. Umulig å ta dette seriøst, ser jo at han bare troller. Men morsomt er det. Endret 20. juni 2005 av Taykun Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 lvl 40 paladins som ikke kunne resse... De er jo faktisk ikke sjeldne... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 nettopp, det er det som er så utrolig skremmende! Lenke til kommentar
torino10 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan godt hende "hun" ikke vet bedre. Flere warriors jeg har spillt med har jeg måtte forklare dem at de skal bruke taunt da de ikke skjønner hvordan de mister aggro...for de er jo en warrior...... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hehe, nei det skal ikke være lett å være nabb Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 gidder ikke lage en ny thread så jeg bare poster det her. Holdt på å pisse på meg da jeg leste hva GM svarte på denne posten. When a GM is having fun on behalf of 70 ppl.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå