dTd Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei! jeg ha nå bestilt meg vannkjøling. så mens jeg venter så tenkte jeg å spørre, skal jeg ha noe mer i vannkjølinga enn det middelet som følger med Wather Chill Antarctica og destilert vann? jeg spør for jeg ikke er helt sikker på hva det middelet som følger med er. takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det man bør bruke er sterilt/destilert vann og antikorrosjon/antibakterie middel (også kalt "AC fluid"). Regner det er det som følger med det settet du linker til. Andre ting man kan putte i vannet er UV væske eller frostvæske for å få farge på vannet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Altså du trenger ikke no mer Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 ok takker for svaret Lenke til kommentar
deviant Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Anbefaler at du har i antikorrosjonsmiddel (f.eks frostvæske) i tillegg til algedreperen fra Asetek. I motsatt fall vil du kunne oppleve å få oksidert kobber i systemet. I sin ytterste konsekvens vil dette kunne ta knekken på vannpumpen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Det er vel det i middelet som følger med? Skulle det vært vertfall Én ting, om man bare har kobber i systemet skulle det vel ikke bli noe problem i det hele tatt, eller? Edit: innlegg 2222 Endret 20. juni 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
deviant Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tja .. du kan jo komme og ta en titt på mitt første waterchill sett - ikke noe vakkert syn med gjørme av korrodert kobber i slangene og tilhørende defekt pumpe. Skruen på toppen av vanntanken er også rusten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå