Gå til innhold

"console" viser noen feil i CS:S

Anbefalte innlegg

jeg har akuratt instalert Hl 2 og CS : s på nytt, men jeg glemte å fjerne de gamle filene fra hardisken. så fulgte jeg på denne "Få Cosole i CS:S" og fikk til dette. Da jeg slo på CS:S fikk jeg dette mld: Se på bilde. Der viser console at det er noen filer som mangler, og det er noe cheat greier der, vet ikke hvor dette kommer fra... Men da jeg splite CS:s så krasjet HELE pc etter noen få minutter, kunne bare slå av PC'en. samme skjedde omgjenn. Hva er galt?Skule jeg ha fjernett de gamle filene? Jeg instalerte på nytt fordi jeg fikk denne mld, og trodde at ny-innstalasjon kunne løse dette, men før jeg gjorde det, glemte jeg og SLette ALLe steam og Valve filene . . .

post-176-1119193831_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den øverste rundingen dn er da normal? Alle loader da game.dll

Den midtre kommer etter at config.cfg er loadet. Sikkkert bare noen instillinger av noe bull. Er ikke farlig, men legg ut config.cfg'n din her for sikerhets skyld.

Den nederste rundingen virket heller mer "farlig" enn de andre to. Virker ikke som om alt er slettet om du har reinstallert. Er ikke sikker egentlig, men tror ikke det er grunnen til at det krasjer. :shrug:

Prøv litt med nye drivere osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...