rozon Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ok, du har ledning, et batteri og ei lyspære, ikke sant? Ledning fra - på batt. til lyspæra. Ledning fra andre polen på pæra til døra. Ved døra kutter og avisolerer du en bit av ledningen. Tape fast i karmen. Fortsett med å lage en ny ledning som er avisolert som du taper i døra. Når døra er lukket har du kontakt og når den åpnes brytes kontakten. Tape ledningen langs hele døra til hengslene og inn på veggen og tilbake til + polen på batteriet. Koster deg omtreng x meter med ledning (alle kan brukes - sprengtråd er kult), ei lyspære, litt av mamma eller pappa sin tape og et batteri som passer til lyspæra. Skal du kjøpe alt blir det for dyrt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Du har kanskje ikke sett det. Men jeg har faktisk alt det der Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 De har jo en sånn overfallsalarm der som du kan bruke, kostet 45,- når jeg kjøpte en til samme formålet. Den piper noe jævlig så de kvepper litt ag da får du litt "ekstra" tid Hvis jeg hadde sotte med snabben i hånda og en sånn jekel plutselig hadde begynt å ule så hadde nok jeg røkka av hele pølsa. De uler noe helt sykt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke kom med useriøse innspill... Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke kom med useriøse innspill... Beklager så mye Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke kom med useriøse innspill... Beklager så mye Det var vel ironisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå