Heineoen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Hei! Jeg har et problem men min Chrylser Neon! Det er bare lyd på 3/6 høytalere? Ikke gjeldene: (Den ene er det bare littegranne lyd fra + at det skurrer (det er den på fører siden).) Det skal vell neppe vere sånn. Har testet med både cd og radio ! Har en standar 4x15w Chrysler kassetspiller. Har testet med bal og fad bare på den å da er der lite lyd i forhold til de andre? Hva kan være feil her? Mvh. Heineoen Oppdatert: fant ut at jeg hadde to høytalere i dashboret også, men disse funker heller ikke! Det er ikke lyd i det hele tatt på disse! Og nå er det lyd på 4/6 høytalere Endret 26. juni 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har du dratt ut spelaren og sett om det er lause ledningar bak? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Prøv å bytt om høyre/venstre bak på spilleren (høyttalerledningene). Hvis lyden fremdeles er svak på samme side er det høyttalern (eller ledningen) som er gåen. Om den andre siden da blir svak så er det spilleren. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Nei, det har jeg ikke gjort ennda, tror det er litt vanskleig å komme til, må finne en guide til det. Men takk for svara! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Byttet ut den ene front høytaleren på fører siden så nå er det lyd på 4/6! Det går framover. Hadde to ganske gammle 180w 3 veis høytlere på lur, den forgje var sansynligvis sprengt! Den som satt i hadde ikke noen veier så det ut som, den så bare ut som en bass? Hva kalles en slk høyttaler? Burde jeg sette inn samme høyttaler på andre siden, for å få et mer ballansert lydbilde? Eller er gammle høytalere generelt sett ikke på høyde med de som sitter i standar på 97" modeler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå