LateFot Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Heisan, sitter å plages litt med hvordan jeg kan får sendt variabler som jeg setter opp i en for loop på side 1 videre til side 2 (side 2 skal bare brukes som lagringsplass for variablene i side 1). når den har lagret variablene i side 2 skal den gå tilbake og kjøre for loopen på nytt. altså vil jeg at for loopen skal fungere slik: antall ganger loopen skal gå: 100 antall ganger for hver lagring: 10 ( for hver tiende gang skal den lagre verdiene til side 2) det blir vel som en side loop i en for loop vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det, så forslag er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) $tall = array(10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100); for ($i = 1; $i < 100; $i++) { // gjør ting foreach($tall as $et_tall) { if ($i == $et_tall) { $handle = fopen('fil.txt', 'w+'); fwrite($handle, $variabler); } else { continue; } } } Har dårlig tid, har ikke tid til å sjekke Endret 19. juni 2005 av Me sjøl Lenke til kommentar
LateFot Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 takker for svar var nok ikke helt det jeg var ute etter, siden jeg er nødt til å "stoppe" og "starte" skriptet for ikke å få error. altså tenkte jeg at om jeg sender variablene til side 2 med header() og lagrer de der sammen med antall loops som er igjen, sender antall loops tilbake til side 1 som fortsetter loopen. på den måten vil side 1 skriptet måtte stoppe etter å ha loopet et visst antall ganger. kanskje ta en titt på sessions å se hva det ender opp i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå