wesminster Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vil gjerne ha litt kritikk på noen av bildene jeg har tatt av hunden min. Håper jeg får litt forståelse for at hun ikke er verdens letteste foto-objekt siden hun som oftest sitter stille maks to sekunder, men dere kan jo si hva dere mener om bildene allikevel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Snute bildet var den fineste dog eg likte ikke valget av fargene der. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Bilde nr.3 var det eneste som var fint! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Heisann. Jeg likte bilde nummer 1 best. De andre er litt klisjèaktige. Fine i familiealbumet, men ikke så spennende for andre. Bildet nummer en forteller mye mer om personligheten til denne hunden. Alltid på farten og logrende med halen. Jeg syntes du burde fortsette med den idèen. Bakgrunnen var ikke den mest spennende jeg har sett. Hadde gjort seg bedre i svart/hvitt tror jeg. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå