Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg har tenkt og bytte kjøler på CPU`n og lurer på den pastaen som fulgte med var en blanding av lim og paste eller om det bare var pasta? Blir nemmelig stress om CPU`n sitter fast under den gamle kjøleribba Takk for svar Endret 19. juni 2005 av chills Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det er vel no pad-greier på boxed-kjøleren. Ikke noe problem å fjerne den, bare bruk et godt avfetningsmiddel! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 For å ta av kjøleren så løsner du den, også vrikker du litt forsiktig på den. Ikkje løs ut spaken som låser prosessoren på plass før du har tatt av kjøleren. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Det er vel no pad-greier på boxed-kjøleren. Ikke noe problem å fjerne den, bare bruk et godt avfetningsmiddel! Skal jeg bruke avfettningsmiddel på CPU`n? Ikkje det litt farlig.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 VIKTIG....! Jeg forstod ikke feste systemet på kjøleren så fulgte med så jeg trumfet den på plass Har noen noe idé på hvordan jeg kan få den av igjen Tusen Tusen takk for svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå