Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for min AMD pc?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestemt meg for å oppgradere min pc. Så jeg skal kvitte meg med hk, cpu og minne.

AMD XP 2800+ 333Fsb

MSI KT3V 333Fsb (Greit hovedkort)

Apacer 512Mb DDR 2700

Hva får jeg igjen for dette. Athlon XP er faset ut nå men har sett de blitt solgt brukt til en god pris...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du låst mp på din cpu?

Er nok redd for det ja... Den er ikke blant de første Xp2800 som kom ut hvis det var det du tenkte på...

Har en eldre topic som jeg spurte om hvordan man kunne låse opp Mp på xp`en men hvis jeg ike tar feil så var det nærmest umulig...

Endret av CorVette
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva du får igjen for dette er vel avhengig av om det finnes noen som er ute etter slike deler. Jeg tror prisantydningen som er gitt her på 1100 for alt er realistisk.

Men som sagt, det du kan regne med å få er det som den som trenger slike deler er villig til å betale. Det er i tillegg så mye nytt utstyr som er like bra og nesten like billig, så jeg tror det er vanskelig å selge dette og få en for deg god pris.

Min erfaring er at det er lettere å selge en hel pc enn en pc i deler. Derfor vurderer jeg når jeg skal oppgradere å kjøpe de deler jeg trenger for å lage en komplett pc, man får som regel mer igjen for alt da.

Lenke til kommentar
700,- mener jeg er ok pris

må du gi deg... det var litt lite...

Så over det selv og, så syns jeg det var lite. Men med tanke på hva nypris er, og at det er brukt, og lite muligheter for "utbygging" så blir det mellom 700-1000kr max

Lenke til kommentar

Sorry, men må nesten skuffe deg, dette systemet har langt større verdi som en stabil internet-pc / filserver enn ved salg, jeg hadde personlig gitt maks 700kr :

*Låst MP (kan ikke klokke noe særlig).

*Dårlig minne (fsb 166).

*Brukt.

*Msi Hovedkort av den typen der har hatt mange problemer med kondensatorene sine.

Lenke til kommentar
Sorry, men må nesten skuffe deg, dette systemet har langt større verdi som en stabil internet-pc / filserver enn ved salg, jeg hadde personlig gitt maks 700kr :

*Låst MP (kan ikke klokke noe særlig).

*Dårlig minne (fsb 166).

*Brukt.

*Msi Hovedkort av den typen der har hatt mange problemer med kondensatorene sine.

Finner han en som ikke har så god peiling kan han få opp til 1500.

Lenke til kommentar

Han kan sikkert få 3000 for den hos ein tulling :p

For eit par år siden trodde faren min han gjorde eit kjempe kupp:

• Intel Pentium II 350MHz
  • 256MB SD RAM
  • 20 + 4GB HD
  • 4x2x8x Brenner
  • Gammelt hovedkort
  • Innebygget grafikkort med max 32MB
  • 250W PSU

Jeg ville sagdt du kunne fått 3000 vist du selger den som:

Fin kontor og spill datamaskin selges, pent brukt!

Spill = Den tar nok bra cs 1.0 :p

Altså du kan spille på den :p og da lyver du ikke :)

Også legger du ved

AMD XP 2800+ 333Fsb

MSI KT3V 333Fsb

Apacer 512Mb DDR 2700

(Grafikkort)

(Strømforsyning)

og alt annet du kan komme på med mange nummer og bokstaver som

ingen forstår :p

Så tror alle nabbs at de er ein kjempe pc :p:D

Verd eit forsøk :)

Lenke til kommentar
------

...

Her må jeg nesten protestere og si "idiot" Hadde du fulgt med så er dette hovekortet utenfor fare når det gjelder kondensatorene, funka 100% fra den dagen jeg fikk det.

Og jo, minnet kan kjøres på 400Mhz...!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...