Stigma Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hey hey, Håper noen vet hvordan man kan dumpe en eving ping-loop til en txt. i dos ledetekst klarer den bare å vise x antall linjer før den begynner å resirkulere, og jeg trenger å kjøre testing gjennom hele dagen. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Med å skrive denne kommandoen kan du "pipe" resultatet inn i ei tekstfil ping vg.no > ping.txt Bare forandre det som trengs. Med kommandoen: ping vg.no -n 16 > ping.txt Får du 16 pinger *Lagt til den siste* Endret 19. juni 2005 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Flottis. Akkurat det jeg trengte. mente å huske det var mullig, men det kom ikke klart frem av argumentlisten på ping =) -Stigma Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Flottis. Akkurat det jeg trengte. mente å huske det var mullig, men det kom ikke klart frem av argumentlisten på ping =) -Stigma Det kommer ikke frem fordi det ikke er et ping-spesifikt argument, men heller en grunnleggende dos-kommando. Dette kan selvfølgelig gjøres med alle doskommandoer som dir, traceroute og annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Dette er fordi '>' ikke er en del av ping. Det kalles en redirector og kjører output fra et program inn i en fil (og overskrive det som ligger der fra før). På samme måte kan du bruke '>>' for å legge til (append) outputen til en fil. edit: noen var sekunder kjappere enn meg... Endret 19. juni 2005 av Slettet+98123897187934 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå