chr1st3r Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Lurer på en ting... Pcen min har 2 cd-rom og to hdd. Og hdd`ene er på en ide kabel og cd-rommene er på den andre... Kan jeg sette inn en hdd til hvis jeg fjerner den ene cd-rommen???? Vil dette fungere?? Eller vil dette bli bare tull? Har nemlig hørt at dette ikke fungerer! Takker for svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det går helt greit å koble til en IDE-harddisk i stedenfor en av CD-stasjonene på IDE-kabelen. Husk å sett riktige switcher på harddisken (master/slave/cable select). Se på toppen av harddisken for beskrivelse. Se også settingene på den gjenværende Cd-stasjonen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ser du har 1 S-ATA disk, du har ikkje plass til ein til? For å svare på spørsmålet så funker det fint ja, men pass på å velge riktig på jumper som PerB seier. Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Nei, denne pcen jeg prater om er en annen pc som jeg bruker på lan, modding og sånt. Denne har ikke s-ata hd. Men det funker altså.... Takk for svar!! Lenke til kommentar
chr1st3r Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Og så har jeg reset bios, fordi jeg satte passord på den og glemte det... Hva må jeg sette de cdrom ide kabelen på i bios?? Hvis dere skjønner hva jeg mener?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå