Dekanus Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei! Jeg vet ikke hva som er galt. Jeg får skrevet ut Word-dokumenter etc., men sider fra internett vil den ikke skrive ut. Får bare henvisning til en fil aller nederst på siden. Hva er galt? Trenger hjelp, og det helst ganske snart! Dekanus Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som kan hjelpe meg her?? Har virkelig ingen anelse om hva dette kan være! Er det noen innstillinger i Explorer som er endret? Trenger virkelig hjelp her! Dekanus Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bumping etter 12 minutter? Forsøk om det oppfører seg likt i Opera, Netscape eller Firefox. Hvis det er ok her er det instillinger i din installsjon av Internet Explorer. (Du bør også opplyse om hvilken versjon av IE du benytter og hvilket operativsystem du har). Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, jeg må ha dette igang så fort som mulig. Håper jo at folk kan hjelpe meg, så takk for svar. Får heller ikke åpnet mail i Outlook. Skal forsøke å installere ny nettleser. Har ikke brukt noe annet enn IE tidligere, så det er jo verdt et forsøk. Bruker XP som OS. Dekanus Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ved å bruke Opera 8 fikk jeg iallefall printet ut web-sider, men fortsatt vil ikke Outlook-mailen min åpne seg. Noen anelse om hva jeg kan gjøre i IE for å få den til å fungere igjen? Dekanus Lenke til kommentar
Dekanus Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som vet idag da? Trodde at det var enkelte som har greie på data her. Dekanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå