olahli Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hei jeg har et trådløst nettverk. D-link AirPlus G DWL-G120 Wireless USB Adapter hvordan kan jeg lage passord på nettverket? før så hadde jeg også et navn på nettverket, nå har det forsvunnet. takker for svar Lenke til kommentar
Haii Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Er ikke det et client usb kort du bruker der? uansett du må logge deg inn på AP'et (finn manualen hvis du ikke vet hvordan). Der kan du sette inn SSID og Passord på trådløst nettverket ditt. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hei jeg har et trådløst nettverk. D-link AirPlus G DWL-G120 Wireless USB Adapter hvordan kan jeg lage passord på nettverket? før så hadde jeg også et navn på nettverket, nå har det forsvunnet. takker for svar Tror de fleste har AP som 192.168.1.1 Log inn og velg sikkerhets WEP eller WPA. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Les manualen til aksesspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå