t_olsen_82 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 når jeg kjører kan jeg til tider høre noe rasle greir fra hjulene mine, akuratt som noe metal som går mot metal eller lignende. men vis jeg trykker litt på bremsene forsvinner det med en gang. noen som vet hva det kan være? bremse klossene? eller noe annet? skal på EU kontroll om 3 uker, vil de evt da bytte bremesene vis det kan være d? eller virker jo bremsene utmerket da.. ingen feil sån sett.. Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Sjekk klossene du, normalt at de kommer og går litt på lyden når de er slitt. Har også vært borti at det har havnet grus mellom skiva og bremseskjoldet med det resultat at det blir lyd... Men det er veldig skjeldent Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 det høres liksom ut som en gammel sykkel med en løs skjerm vis du skjønner.. lyden kommer liksom taktvis på et punkt som hjulet treffer hver gang... vis du sjønner... Lenke til kommentar
Nord3ng Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Det er mulig at det har kommet noe sand eller noe sånt i mellom skivene og klossene... du kan i først ommgang skru av og rengjøre det med en stålbørste. Hvis dette ikke virker så kan du jo prøve å bytte klosser. Endret 22. juni 2005 av Nord3ng Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Sjekk opplegget for håndbrekket i skivene/tromlene bak. På bilen min var det rustet i stykker så det hadde detti av en bit som lå der og rasla. Måtte bytte hele greiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå