Greez Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei! Jeg har et hercules 9800pro som jeg gjerne vil bytte ut den orginale kjøleren med en vga silencer men når jeg ser på kortet mitt så ser jeg 3kondensatoerer og det er minnekjølere som vil kanskje være i veien Så jeg lurer på om vga silenceren vil passe på kortet? Noen som har noen erfaringer med kjøleren på hercules 9800pro? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 den passer nok jo! Lenke til kommentar
Greez Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Sikker på det? Noen som kan bekrefte at den passer? (vil være 100% sikker før jeg kjøper) Takker for svar:) Lenke til kommentar
Greez Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Trenger et orntlig svar på dette helst idag Skal kjøpe kortet imorgen. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 99% sikker, gå for det du! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Den passer. Hadde sånn på mitt PC radeon 9800, og du trenger ikke fjerne sølvramma rundt kjernen slik jeg gjorde (kan ha vært årsak til en tidlig død) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå