Cultofluna Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 takk =) er dt verdt å prøve Style XP? jeg personlig syns ikke det var det.. men det er vel igrunn opp til hver enkelt.. Var ihvertfall en grunn til at jeg sletta det hvorfor sletta du det`? Fordi jeg såg ikke meininga i å bruke det.. deaktiverer heller det som er mulig å får det til å bli like slakkt som Win 2003 sitt utseende.. alt går så mye bedre da.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg brukte det før, og det er kult det, men som sagt før her bruker det mer minne. Ja til default xp skin Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Jeg kan også gå god for WindowBlinds, meget bra program. De temaene som følger med i programmet har holdt for meg hittil (skifter sjeldent et tema jeg er fornøyd med), og i kombinasjon med en bakgrunn fra f. eks. devianart har man et meget fint utseende på Windows. Legger med et bilde av min desktop. Erfaringsmessig så har det ikke så mye å si om du har et annet tema enn de som følger med Windows, det som er viktig er å skru av alle effektene. Du slår de av slik: Start > Kontrollpanel > System > Avansert > Velg "Innstillinger" under "Ytelse" > Velg: Tilpass for best ytelse. Personlig liker jeg å ha skygger for ikonnavn på skrivebordet, men ellers er alt skrudd av. Selvfølgelig, om du har en gammel og treg maskin merker du det kanskje litt på ytelsenå ha et slikt tema, men det er ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå