Lars-H Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 TGT soft's Style Xp, (der du kan endre skins på windowsen) er den bra? og gjør den noe så det skjer noe med maskina ? hva er deres erfaring? Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Selve programmet gjør ikke noe skadelig med maskina, men pass på når du laster ned themes, login, wallpapers osv på f.eks. www.themexp.org, der sniker det seg av og til inn spyware. Så pass på hva du installerer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Når du legger til masse ekstra grafikk, så bruker maskinen mere RAM. Hvis du har lite RAM (minne) så anbefaler jeg å bruke default xp skin. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 bare ikke last ned noe bootscreens så går det sikkert bra Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jo mere styling, jo mer ram kreves. Det er jo en smakssak. Kjører selv "gammel" win2000-look (på XP) med alt dilldall avskrudd. Men det ser jo litt trist ut da... Endret 19. juni 2005 av zjulik Lenke til kommentar
sBn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Når du legger til masse ekstra grafikk, så bruker maskinen mere RAM. Hvis du har lite RAM (minne) så anbefaler jeg å bruke default xp skin. nei nei nei. Nedlastede Visual Styles tar ikke mer ram enn standard Luna. Har du noen bevis på den påstanden? Jeg annbefaler å bruke NEOWIN sin UXtheme.dll-patch istedenfor StyleXP. TGTSoft er noen slæske folk som tar seg betalt for innebygde funksjoner i XP. Endret 19. juni 2005 av sBn Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Når du legger til masse ekstra grafikk, så bruker maskinen mere RAM. Hvis du har lite RAM (minne) så anbefaler jeg å bruke default xp skin. nei nei nei. Nedlastede Visual Styles tar ikke mer ram enn standard Luna. Har du noen bevis på den påstanden? Hvis stylsene bruker mere grafikk, så tar de mere RAM. Endret 19. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
sBn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis stylsene bruker mere grafikk, så tar de mere RAM. Jeg tror neppe dagens pc-er kollapser pga. et par-tre hundre kb mer brukt minne Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis stylsene bruker mere grafikk, så tar de mere RAM. Jeg tror neppe dagens pc-er kollapser pga. et par-tre hundre kb mer brukt minne Det har jeg da aldri sagt. Les postene mine en gang til... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 takk alle =) går det an å laste ned noen andre skins eller farger (etc) til Windows? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det finnes hundrevis av skins til Windows i alle utgaver og fasonger. Om du søker etter Windows XP skins, themes eller liknande på google vil du finne sider med side opp og side ned. Har sjølv alltid eit skin for å friske opp litt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 happy bruker av StyleXP her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bruker WindowBlinds eg. Det følgte tilfeldigvis med eit skin eg fant av Alienware som var litt kult. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 går det an å gå tilbake til vanlig lsm? avinstalere Style XP? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 med en gang du avinstallerer så setter den tilbake til vanlig XP settings.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 takk =) er dt verdt å prøve Style XP? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 takk =) er dt verdt å prøve Style XP? jeg personlig syns ikke det var det.. men det er vel igrunn opp til hver enkelt.. Var ihvertfall en grunn til at jeg sletta det Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 brukte stylexp før, tenkte jeg skulle prøve windowblinds også.. går ikke tilbake igjen for å si det sånn.. syntes windowblinds var myye bedre. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 takk =) er dt verdt å prøve Style XP? jeg personlig syns ikke det var det.. men det er vel igrunn opp til hver enkelt.. Var ihvertfall en grunn til at jeg sletta det hvorfor sletta du det`? Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hei. standard luna skinsen til XP med blå background bruker ikke så mye minne i seg selv, men om du setter et annet bakrunnsbilde som har litt flere farger og f. eks et bilde av en hund vil ta mere minne fra både minnebrikke og minne fra skjermkortet. selv kjører jeg XP med Luna skins med blå background. det tar ikke så mye minne egentlig. personlig er jeg ikke noe begreistra for hverken skins, styling eller tweake program for Windows. synes personlig at det lager mere krøll for maskina med disse programmene inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå