Gå til innhold

Er Style XP bra for pc'n?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du legger til masse ekstra grafikk, så bruker maskinen mere RAM. Hvis du har lite RAM (minne) så anbefaler jeg å bruke default xp skin.

nei nei nei. Nedlastede Visual Styles tar ikke mer ram enn standard Luna. Har du noen bevis på den påstanden? Jeg annbefaler å bruke NEOWIN sin UXtheme.dll-patch istedenfor StyleXP. TGTSoft er noen slæske folk som tar seg betalt for innebygde funksjoner i XP.

Endret av sBn
Lenke til kommentar
Når du legger til masse ekstra grafikk, så bruker maskinen mere RAM. Hvis du har lite RAM (minne) så anbefaler jeg å bruke default xp skin.

nei nei nei. Nedlastede Visual Styles tar ikke mer ram enn standard Luna. Har du noen bevis på den påstanden?

Hvis stylsene bruker mere grafikk, så tar de mere RAM.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Det finnes hundrevis av skins til Windows i alle utgaver og fasonger. Om du søker etter Windows XP skins, themes eller liknande på google vil du finne sider med side opp og side ned.

Har sjølv alltid eit skin for å friske opp litt.

Lenke til kommentar

hei. standard luna skinsen til XP med blå background bruker ikke så mye minne i seg selv, men om du setter et annet bakrunnsbilde som har litt flere farger og f. eks et bilde av en hund vil ta mere minne fra både minnebrikke og minne fra skjermkortet. selv kjører jeg XP med Luna skins med blå background. det tar ikke så mye minne egentlig. personlig er jeg ikke noe begreistra for hverken skins, styling eller tweake program for Windows. synes personlig at det lager mere krøll for maskina med disse programmene inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...