Lemkin Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Finnes fks. parti som ikke er for å styrke psykisk helsevesen? 6505801[/snapback] DLF? Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Men skal man se på politikken eller personene? 4380666[/snapback] Er det ikke ett valg opp til hver enkelt velger om han/hun velger ut fra person eller politikken. Syns også det var helt fantastisk hva som ble lovet og kan nesten ikke si nei til noe, men når jeg tenker meg om er det meste blitt lovet av andre partier fra før. Om ikke hele pakken samlet så biter av den. Har ennå ikke sett noe bli oppfylt. Har derfor ikke tenkt å vurdere dette parti angående stemmegivning. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Finnes fks. parti som ikke er for å styrke psykisk helsevesen?DLF? Av partier som ikke er helt jordet, superekstreme og ikke minst: som folk faktisk stemmer på. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Finnes fks. parti som ikke er for å styrke psykisk helsevesen?DLF? Av partier som ikke er helt jordet, superekstreme og ikke minst: som folk faktisk stemmer på. 6511152[/snapback] Den var verre Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Syns også det var helt fantastisk hva som ble lovet og kan nesten ikke si nei til noe, men når jeg tenker meg om er det meste blitt lovet av andre partier fra før. ulfjoh01 kan ikke stemme på noen partier for alt har blitt lovet før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå