Tuffeluffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei! Her om dagen fikk jeg pcen min tilbake fra rep. da skjermkortet hadde blitt litt ødelagt... Jeg koblet opp pcen og alt det der, og skulle inn på internett og msn.... Men så kom det opp en meld. om at internetten var satt til å arbeide frakoplet. Så jeg gikk inn og sjekka det, men der stod alt greit til... så jeg restartet pcen og prøvde igjen... Men det gikk heller ikke da, men det kom opp en ny melding da, som jeg ikke skjønte bæret av! Kan noen hjelpe meg?!?!? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 du er på internett nå..? Prøv å velge "reparer nettverkstilkobling". Det funker på skolen. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 er på nettet nå ja, bare på en annen pc har prøvd det du nevnte, men det gikk heller ikke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Prøv å søke etter alle tilgjengelige nettversktilkoblinger, for så å koble til den du vil bruke. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Nå har jeg prøvd det au @kd, men det funker heller ikke.... Kan det være at jeg må ha nye drivere? Jeg har et MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid, har jeg da innebygget nettverkskort???? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei. Nye drivere er neppe løsningen. Siden PC`n har vært på repp. er det grunn til å tro at det kan dreie seg om innstillinger som må endres på. Hvilke innstillinger beror litt på hvilken ISP du har... Sitter du bak en ruter? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 ja, sitter bak en ruter.... Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få koblet meg til ????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå